3 otázky k zodpovězení

Něco mě napadlo. Mohli byste do komentářů odpovědět? Jen abych věděla, jestli jsem jenom já ta divná :D

1. E-book nebo knížka, kterou můžete držet v ruce?
2. Paperback nebo hardback (tvrdá vazba)?
3. Je pro vás obálka knížky důležitá? Dáváte na ni?

10 komentářů:

Anonymní 12. srpna 2010 v 1:29  

a - spíš kniha. nebudu se tu sáhodlouze rozepisovat o tom, že je to přeci takové hezčí,
přivonět si ke stránkám, sednout si s knihou kam jen se mi zachce (nejsem vlastníkem notebooku) -
z přílišného zírání do počítače mi praskají žilky, ale když není zbytí...
b - tak to mám v achilově patě.
c - velmi důležitá. pokud o knize nevím z dostatečně dobrého zdroje, že je to fakt pecka, která mi
ve sbírce nesmí chybět, musí mě zaujmout obálka. takhle to zní docela povrchně, ale kdo si v
knihovně vybírá z regálu knihu po knize a čte všechny anotace?? HMm...?

Anonymní 12. srpna 2010 v 9:44  

1. Rozhodně knížka . Mám takovou úchylku , že každou přečtenou knížku potřebuju i vlastnit :-) , takže to mám jako takovou osobní sbírku :-).
2. Knížky vláčim pořád s sebou , takže s píš paperbacky nebo hardbacky s odlehčenou vazbou .
3. Určitě JO .Už jen proto , že se na knížku hezky kouká :D . Akorát mě mrzí , že u nás obvykle není použitáá originální obálka . Takže si raději kupuju knihy v originále .

Nicole 12. srpna 2010 v 9:59  

A kde sháníš knihy v originále, jestli se můžu zeptat? :)

Leah 12. srpna 2010 v 10:22  

1. Knížka. Ráda ji držím v ruce a listuji stránkami. :)
2. Paperback. Líp se drží v ruce a bere s sebou.
3. Přiznám se, že hodně důležitá. České obaly mě jednou zničí...

Anonymní 13. srpna 2010 v 9:06  

Knížky v originále si objednávám z : Book depository . Rozhodně jsou lacinější než u nás a i když jsou knihy zasílané až z Londýna neplatí se žádné poštovné a přijdu asi tak do týdne . takže super :-)

Anonymní 13. srpna 2010 v 14:31  

1. jednoznačně kniha, mít prst založený v jednom místě a kouknout se na jiné - to prostě s ebookem udělat nelze :) a voní, mají svoje kouzlo, historii...a když mi ji někdo ukradne, nebude to taková škoda, jako když přijdu o čtečku, ha
2. neřeším, liší se od situace, nejen finanční
3. je a není, už se mi stalo že jsem "naletěla" obálce a byla zklamaná

madlenka 13. srpna 2010 v 16:46  

1. Určitě knížka. E-book může být fajn pokud máš čtečku, ale na počítači v PDF by se mi to číst nechtělo... Kromě toho, knížky VONÍ.
2. Teď zrovna čtu Linger v paperbacku a strašně mě štve, že třeba nevydrží otevřená ležet na stole a že ji musím držet. Na druhou stranu, paperbacky jsou levnější (minimálně ty anglické) a lehčí než hardbacky (napadá mě Eragon/Eldest/Brisingr, které nakladatelství Fragment obléklo do tak těžké vazby, že působí jako encyklopedie vzdělanosti). Snadno se jim ale zohýbají desky.
3. Většinou vím téměř o všem, co vychází, a čtu si anotace, takže kdyby mě zajímal obsah, koupila bych si i knížku s ošklivým obalem. Navíc, v Česku se na obal stejně moc nehledí...

Anonymní 16. srpna 2010 v 22:46  

a) KNIZKY! a taky mám úchylku na kupování knih, kdykoliv, komukoliv k jakékoliv příležitosti (kamarád dostal jako svatebení dar od Grady: Jak přežít kdykoliv a cokoliv). ... ale jen v luxoru, pže je na sphere kartu sleva 10% a s kreditkou BENE+ další 4% :)
b) mám raději paperbacky - jsou lehčí
c) myslím, že knižní kultura se v ČR dost zvedla, až mám občas pocit, že na mě některé obálky "mluví", takže ano - dám dost na obálky.
Jitka

Abyss 18. srpna 2010 v 15:42  

1. Kniha
2. Hardback
3. Obálka je to první co na knize zaujme, takže je důležité aby byl něčím vyjímečný.

Anonymní 11. prosince 2010 v 13:36  

1. Jednoznačně knížka!:o)
2. Paperback je lehčí, ale lehce se zohýbají rohy... i tak bych mu dala přednost, jelikož když někam jedu, obvykle se neobejdu bez pár knížek.
3. Myslím, že by obálka knížky měla být výjimečná a na první pohled zaujmout - když člověk uvidí pěkný ,,povrch,, napadne ho: proč si nepřečíst anotaci? Ale už jsem samozřejmě četla i knížky s ne tak hezkými obaly. Knížka s hezkou obálkou Vás může zklamat a stejně tak kniha s ošklivým obalem může mile překvapit svým obsahem.

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search