James Patterson - Maximum Ride: Experiment s Andílkou (Maximum Ride #1)

Na doporučení Kettys jsem se podívala na první díl ze série Maximum Ride.

Příběh šestice dětí, které jsou vlastně mutanty. Fantasy, v níž jsou namíchány podle osvědčeného receptu fantastické prvky, nebezpečí, akční scény, aktéry jsou děti, svázané pevným poutem přátelství. Pomocí genetického inženýrství v laboratoři vědci docílili, že vybranému malému vzorku dětí narostla křídla, a navíc tyto děti získaly schopnosti, kterým normální smrtelníci neoplývají. Děti vyrůstají pod dohledem v laboratoři, přesto je autor dokáže prezentovat jako normální děti se všemi dětskými, a hlavně teenagerovskými problémy. Příběh vypráví čtrnáctiletá dívka Maxina (říká si Max, celým jménem Maximum Ride). Je z dětí nejstarší a za všechny přebírá zodpovědnost a považuje je za svou rodinu. Příběh vypráví s citovým zaujetím, minulé události hodnotí a zvažuje. Nejraději má stejně starého Fanga. Slepý Iggy, Nudge, Gazzy a Angel jsou děti.Děti najdou spojence v mladém vědci a z laboratoře se jim podaří uprchnout. Přesto je pro ně život na svobodě plný nebezpečí, musí čelit pronásledovatelům, podobně okřídleným mutantům, kteří je mají za úkol zabít, aby se lidstvo o jejich existenci nedovědělo.

Co jsem tak brouzdala netem, lidé tuhle knížku hodnotí pozitivně. V knihovně ji máme, tak se pro ni v pondělí stavím :)
Jinak mě opět zarazil český překlad.. Andílka? Jako vážně?

Aktualizace: v komentářích najdete odkaz na stažení šesti doposud vydaných dílů v originále.

3 komentářů:

Freckles 18. srpna 2010 v 15:54  

Tuhle knížku jsem četla taky na doporučení, hrozně se mi líbila...
Jenom mě naštvalo že knížku vydali zhruba před 2-3 roky a na další díly se opět jaksi zapomělo (v USA jich vyšlo asi 6)
Tohle se bohužel v českých nakladatelstvích děje nezřídka :-(

Anonymní 20. srpna 2010 v 13:49  

Jj, ty jména mě taky zarazily v překladu mě to přišlo takový strašně dětský, ale jak jsem říkala já jsem to četla anglicky a tam mě to nepřišlo takový hrozný... jako přeložit Fang jako Tesák mě přišlo snad horší jak Hurikán v Hunger games.

Btw, já jsem četla zatím jenom první dva díly, takže jsem tě chtěla poprosit, že kdybys náhodou narazila na netu na třetí díl, tak bych byla moc ráda kdybys mě na to hodila odkaz, ale jestli sa ti nebude chtít hledat tak nemusíš :)

Kettys

Nicole 20. srpna 2010 v 14:45  

Nenašla jsem jenom 3. díl, rovnou všech 6 :)
http://uloz.to/5623814/james-patterson-maximum-ride-series.rar

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search