Patricia Briggs - Měsíční píseň (Mercedes Thompson #1)

Vlkodlaci můžou být nebezpeční, když se jim připletete do cesty, ale pokud jste opatrní, nechají vás na pokoji. Umí se dobře skrývat před lidmi, ale já nejsem člověk. Když na ně narazím, poznám je a oni poznají mě – Mercy Thompsonovou. Mercy Thompsonová má za souseda vlkodlaka. V autodílně opravuje mikrobus patřící upírovi. Její bývalý šéf je gnón. Ale ani Mercy není úplně normální… a její pouto s tajemným světem nadpřirozena ji brzy dostane do pořádného průšvihu. Vychutnejte si pořádný nářez, který na vás v knize čeká. Není radno si zahrávat s vůdcem vlkodlačí smečky… A unést mu dceru byla osudová chyba…

Tak na tuhle slečnu se chystám.
Kdysi dávno jsem v Pevnosti četla o této sérii a zní to dost zajímavě, tak uvidíme.

5 komentářů:

Abyss 10. srpna 2010 v 18:11  

Můžu jedině doporučit :)

Anonymní 11. srpna 2010 v 22:14  

Taky taky :))
L.

Leah 12. srpna 2010 v 12:57  

Rozhodně! Nic jsem si od toho neslibovala, ale jsem překvapená. Skvělá knížka. :)

Anonymní 13. srpna 2010 v 1:35  

Souhlasim s ostatnimi hezky napsaná knížka doporučuju aj ostatné z jej pera (Série Mercedes Thompson +- 6 knížek nejsem si jistá.A pak serie Alfa a Omega a tam myslim že sou tři knížky a co sem pochopila z toho co sem četla tak to vypráví příběh o Charlesovi z serie Mercy netušim jak moc to spolu souvisí ptž sem alfu ještě nečetla) Čao Larxii

Mischa 4. listopadu 2010 v 20:47  

Doporučuji!! Velice oddechová četba a Mercy je fakt originální... Nejdřív jsem se bála, že to bude taková napodobenina Anity Blake, ale ještě že jsem se spletla. Nejelpší je Blood bound!

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search