What I'm gonna read - August

Už jenom měsíc! :O
Tákže:

  • Anita Blake! Ano, vážení, hodlám se pustit do série od Laurell K. Hamilton, protože na padlo už několik dotazů ze všech stran, jestli se na ni chystám. Yep. Now.
  • dokončím Fallen, Catching Fire a Linger
  • posledním dílem Gone uzavřu sérii Dream Catcher od Lisy McMann
  • a taky musím omrknout tu povinnou četbu! Že se mi do ní teda chce..
  • ještě Dark Flame od Alyson Noel!

4 komentářů:

Anonymní 3. srpna 2010 v 12:42  

Laurell doporučuji :)... je výborná :)!

Anonymní 3. srpna 2010 v 14:33  

ahooj, tohle mi odepsali z jednoho nakladatelství ohledně vydání
Fallen od autorky Lauren Kate.
Vyhledali jsem údaje v edičním plánu. Zmíněný titul je chystán a měl by být uveden na náš trh v srpnu 2011, (katalogová nabídka LÉTO 3/2011).
takže se může těšit za rok se dostane Fallen i českém překladu do našich knihoven.
čauuu:)

Jeninas 3. srpna 2010 v 16:23  

Ahojík, moc se mi líbí tvůj blog, chtěla jsem ti už dávno napsat. Je ostuda, že se pořád chodím očumovat, ale nikdy nenapíšu ;-)
Máš skvělou ruku na knížky a už jsi mě párkrát přiměla přečíst si něco, o čem jsi tu psala a vždycky se mi to líbilo (naposledy např. Evernight, teď se chystám na Hush Hush), takže děkuji =)
Já teda Anitu Blake moc nemusím, je tam sice skvělý humor, ale já prostě nemám ráda Jean-Clauda! A fandila jsem Richardovi, takže... No, prostě už to nečtu. Ale těším se na tvůj názor ;-)
Přeji hezké prázdniny a plno pěkných knížek ;-)

Anonymní 5. srpna 2010 v 10:49  

ahohj našla sem Linger online k přečtení

http://www.wattpad.com/529879-l-i-n-g-e-r-m-a-g-g-i-e-s-t-i-e-f-v-a-t-e-r-book-2?p=1

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search