12 hodin

Zhruba tak dlouho jsem četla finále Hunger Games.
Budu potřebovat chvíli, abych se vzpamatovala.

Nebudu spoilovat, alespoň do doby, než vyjde v češtině druhý díl. Sama Suzanne žádala o to, aby nikdo neprozrazoval spoilery.

Momentálně ani nevím, co bych tak napsala. Autorka to prostě vymyslela tak, aby překvapila. Spíš šokovala. V knize je prozrazeno, co kdysi dávno vyváděl prezident Snow, kdo je záhadná Annie z Vražedné pomsty a rozlouskne se i to, koho si Katniss vybere, tedy jestli vůbec někoho.

Jeden tweet naprosto vystihuje moje emoce:
(...) finished today at work. I was blindsided, depressed, on the edge of my seat, mislead and emotionally drained. I LOVED IT.

8 komentářů:

Judit 28. srpna 2010 v 10:15  

toto som ani nemala citat...tak vam vsetkym zavidim, co to uz mate precitane. Ja este stale cakam, ale moj nazor je, ze Katniss si nevyberie nikoho...podla mna sa Suzanne zamerala prave na tu sokujucu zlozku a ked uz sokovat tak poriadne...nemyslim, ze ma caka happy ending :( ale nepochybne bude kniha aj tak stat za to

Nicole 28. srpna 2010 v 10:34  

Rozhodně to stálo za to! :)

Anonymní 28. srpna 2010 v 10:41  

Joup 12 hodin :D :) To znám, taky někdy čtu skoro celej den, až do noci.
Ale mohla bych se zeptat, jestli bys mi sem nenapsala jak se jmenuje 1. díl této série? A jestli vyšel v češtině? :)

Anonymní 28. srpna 2010 v 10:45  

Jop, promiň už jsem to tu našla ;) Dík

Sponka 28. srpna 2010 v 11:52  

Tiše závidím. Dovedu si představit, jak úžasných těch dvanáct hodin bylo. Když jsem četla první díl, začala jsem číst kolem jedné v noci, a táhla to až do kuropění:D Ať už je tu sychravý, hnusný říjen...! (to je asi poprvé, kdy se na něj skutečně těším)

Dream.less 28. srpna 2010 v 13:09  

Nemůžu na tu knížku přestat myslet, myslím, že jsem z ní dnes i měla noční můry.. Poprvé nejsem schopná napsat review a uspořádat si hodnocení. Asi to ani nejde popsat, musí se to přečíst, prožít...

Luu 28. srpna 2010 v 17:22  

Zdravím :) Ja už mám tiež dočítané... po asi šiestich hodinách, do tretice som nad tou sériou prebdela noc :) Mňa najviac dostal koniec dvadsiatej štvrtej kapitoly... To bola rana pod pás, to sa stať nemalo, nemalo, nemalo! x_x Výborné finále, neviem sa dočkať, až si ho pôjdem kúpiť v preklade...

PS, na Youtube je niekoľko naspievaných verzií Hanging Tree, a táto znie úplne tak, ako som si predstavovala... idú z toho strašné zimomriavky... http://www.youtube.com/watch?v=Cc-91YiP7cM

Nicole 28. srpna 2010 v 18:27  

Hanging Tree jsem dneska taky poslouchala, až mi prakticky tekly slzy po tváři.
Jinak ta kapitola mě taky dorazila :(

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search