What I'm gonna read - December

Knížka, která ještě voní novotou:

  • Cassandra Clare - Město ze skla
(i Spoutáni magií bylo v plánu, ale dohodla jsem se s Ježíškem, že mi na ni dá peníze, já si ji koupím a poté mu ji předám, aby ji zabalil :D)
  • Richelle Mead - Last Sacrifice - díky Freckles za připomenutí, můj zmrzlej mozek není schopen řádně pracovat. Samozřejmě, že se na tuhle knížku chystám hned, jak vyjde, což znamená, že ponocovat budu buď už v úterý, nebo ve středu :)

Knížky, které mám vyrovnané do komínku na ploše:
  • Lucy Christopher - Stolen
  • Julia Hoban - Willow
  • Scott Westerfeld - Pretties
  • Sophie Littlefield - Banished
  • K. Garcia, M. Stohl - Beautiful Darkness
  • Alyson Noel - Night Star
K těm bych se mohla dostat.


Knížky, které si chci zoufale přečíst, ale nemám čas:
  • Sophie Littlefield - Banished
  • Rachel Hawkins - Hex Hall
  • Kiersten White - Paranormalcy
  • Kelly Creagh - Nevermore
  • ...a další a další..
  • + ty z knihovny
1-2 bych taky mohla stihnout.. no, uvidíme.

School sucks!

4 komentářů:

Syki 1. prosince 2010 v 19:15  

Nevermore čtu teď a na Paranormalcy se taky chystám... Snad se k něčemu, co si chceš přečíst, dostaneš...

Freckles 1. prosince 2010 v 19:16  

Jo jo škola je na nic :-)
Taky nemám skoro čas. Navíc kromě anglických knížek (mám jich v PC okolo 30-ti) mám dalších 30 z knihovny - česky :-) Už se nemůžu dočkat prázdnin, snad to nějak dočtu :-)
Jinak máš dobrý seznam knížek...Držím palce ať se ti toho povede přečíst co nejvíc :-)
Já se taky chystám na Pretties, Město ze skla a Hex hall...ale všechno musí počkat, protože příští týden se vrhnu na Last Sacrifice :-) Ty jí nemáš v plánu hned jak vyjde?

Nicole 1. prosince 2010 v 20:06  

Už jsem to upravila :)

Anonymní 3. prosince 2010 v 17:27  

Rozhodne jsi me navnadila na dalsi knizky:) o hodne z nich uz sem recenze cetla..rozhodne si je chci precist...doufam, ze bude cas...nejdriv si prectu last sacrifice a pak banished a paranormalcy...tedka ctu once a witch...taky dobra knizka :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search