Jak jsem šla do knihovny..

Tentokrát jsem tam nešla pro nějakou konkrétní knížku.
O to hůř to asi dopadlo. I když tam jsem třeba jen 15 minut, stejně si domů nesu plnej batoh!
Tákže, o prázdninách to kromě maturitních otázek bude vypadat následovně:

  • Peter V. Brett - Tetovaný
  • Anthony Horowitz - Akademie Point Blanc - docela trefné; zrovna v sobotu jsem se dívala na film Stormbreaker, který je natočen podle prvního dílu. A já si půjčila ten druhý.
  • Victor Gischler - Upíří pasti - z obálky: Pokud máte rádi černý humor, parodii na žánry fantasy a horor, absurditu, ale také „drsnější“ ráz, krvavé i erotické výjevy, tomu by neměla tato publikace uniknout. Což znamená mně. :D
  • Stephen King - Tři vyvolení, Pustiny (Temná věž III. + IV.)
  • Kirsten J. Bishopová - Vryté město
  • Paul Rival - Šest žen Jindřicha VIII.
  • Zdeněk Jirotka - Saturnin - jediná povinná četba :D
  • Neil Gaiman - Koralina
  • Elizabeth Massie - Tudorovci II
Nevím jak vy, ale já se rozhodně nudit nebudu :D

4 komentářů:

madlenka 13. prosince 2010 v 16:46  

Hmm, tak tohle se mi stává pravidelně - jdu se do knihovny jenom "podívat", a potom tu nálož nemůžu unést :D
Vryté město vypadá docela zajímavě, ale počkám na tvoji recenzi, než se po tom podívám...
A Saturnina mám ráda - toho si určitě užiješ, je ideální na prázdniny :)

*Emmgirl* 13. prosince 2010 v 18:21  

Saturnina jsem měla jako povinnou četbu minulý rok, naše učitelka zřejmě chtěla, abychom tu knížku už měli, když nás ještě bude čekat zřejmějako maturitní četba. :D

Příjemné čtení ;)

Anonymní 13. prosince 2010 v 21:19  

my teda tak bohatou knihovnu nemáme... tky v takovym městečku kde žiju se toho moc nenajde

Luu 13. prosince 2010 v 22:53  

Ja keď idem do knižnice...
...tak tam stejnak nič zaujímavé nikdy nie je. A o českých alebo anglickým knihách môžem len snívať.

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search