Jaká bude obálka překladu Last Sacrifice?

Zřejmě stejná jako původní.
Nevím, jestli tu je někdo, kdo čte "časopis" Bravo (já se hluboce stydím, že jsem to kdy četla! :D), ale na zadní stránce posledního čísla je zajímavá reklama:
„Vampýrská akademie 6 vyjde na jaře 2011. Objednat si ji můžeš už teď!“

9 komentářů:

Judit 5. prosince 2010 v 12:26  

paráda, ďakujem za info :) Ak ti to nevadí, zverejním to aj na svojom blogu s odkazom na teba ok? Lebo my Slováci sme tiež závislí na vydaniach českej VA :D

Adrianga 5. prosince 2010 v 12:47  

BRAVO je největší.... :D:D ale tohle je dobrééé :D taky se stydím... :D

Syki 5. prosince 2010 v 12:50  

Hele... já taky Bravíčko četla, a taky Top dívku, Bravo Girl, Popcorn a tak dááále. A vůbec se za to teda nestydím. Patří to k mému dospívání :D

Jinak super, že to bude mít doslovný překlad, stejný cover a že to vyjde na jaře. Doufám, že pak budou vydávat i Bloodlines. Jediné, co mě na českých coverech štve, je že jedině čtvrtému dílu museli změnit cover. A já zrovna cover čtyřky zbožňuju nejvíc. Damn it!

Freckles 6. prosince 2010 v 17:27  

Syki : přesně! já taky mám 4 obal taky nejradši...
Jinak myslim že Bloodlines budou vydávat určitě.. po tom jaký měla Vampýrská akademie úspěch by byli blázni, kdyby to neudělali :-)

Syki 6. prosince 2010 v 17:45  

Já to prostě nepobírám, proč museli změnit zrovna čtyřku? Proč? Mor na ně!

Nicole 6. prosince 2010 v 18:21  

Originál 3. (s Rose) a 4. dílu jsou nejlepší ;)

Syki 6. prosince 2010 v 19:28  

Tak u mě jednoznačně vede 4. a teď 6.

Anonymní 6. února 2011 v 15:55  

už jsem to dočetla.. kromě poslední kapitoly.. je t ofakt úžasný .. mno hlavně Dimitrij jak ji vyzná lásku .. málem jsem u toho brečela.. :D:D

Anonymní 6. února 2011 v 15:57  

tým myslím 6 knihu ..

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search