Ben Barnes jako Dimitrij?

Twitter je užitečná stránka, vážně že jo :D

Na této stránce najdete rozhovor s Benem Barnesem, kde se ho slečna ptá na otázky související především s nejnovější Narnií. Padlo slovo ovšem i na téma Dimitrije Belikova.

Carla: Udělala jsem si menší průzkum, abych viděla, co o tobě lidi říkají na fórech a zřejmě je pár lidí, kteří by tě chtěli vidět hrát ruského upíra Dimitrije Belikova, kdyby byla série „Vampýrská akademie“ zfilmována. Slyšel jsi o tom?
Ben: Ne. „Vampýrská akademie“? Tyhle knížky neznám. (Říká s ruským přízvukem) Dimitrij!
Carla: A samozřejmě, Rusa už jsi hrál, v roce 2008 ve filmu Bigga Than Ben. Takže bys byl otevřený možnosti hrát Dimitrije Belikova, kdyby se ti naskytla příležitost?
Ben: Rád hraju Rusy. Vytvořil jsem svůj ruský přízvuk (ve filmu Bigga Than Ben) jen od toho, že jsem žil s Andreyem Chadovem, když jsme natáčeli film, v bytě s matrací na zemi. (Říká s ruským přízvukem) A já jen napodoboval všechno, co udělal a co řekl.

Hned bych ho obsadila :D

26 komentářů:

Háňa Šinkorová 12. prosince 2010 v 15:28  

No tyjoo tak to jsem velice zvedavaaa.) musim rict ze tenhle clanek mi udelal vazne radost.)

Syki 12. prosince 2010 v 15:52  

Prej "hrát ruského upíra Dimitrije Belikova" :D :D Chudák Dimitri upír...

Háňa Šinkorová 12. prosince 2010 v 18:03  

:D :D stejne ale jeste neni jisty jestli se to sfilmuje, ne?

Syki 12. prosince 2010 v 18:22  

Práva jsou myslím někým odkoupená, ale musí se to začít nabízet filmových studiům... Ale když se budou filmovat i TMI, počítám, že i VA se brzo dočkáme.

Háňa Šinkorová 12. prosince 2010 v 18:32  

uz aby to bylo:)

Judit 12. prosince 2010 v 19:02  

Prager Entertainment to odkúpilo a založilo na to dokonca aj facebook fanstránku takže ja si myslím, že je to hotová vec aj keď oni samozrejme v takomto skorom štádiu nemôžu ešte nič potvrdiť.
Každopádne ak Dimitriho nebude hrať Barnes tak si svoj film môžu strčiť viete kam :D

Anonymní 12. prosince 2010 v 20:33  

Nesouhlasím!! Ben Barnes je na Dimitrije strašně hubenej! Ten by mohl hrát nějakýho moroje spíš. Na Dimitriho by se podle mě hodil Andrei Andrei. Viz tady: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=129068003821000&set=o.132065663494472&pid=178070&id=100001534040410

Judit 12. prosince 2010 v 20:40  

Neviem,prečo majú všetci pocit, že Dimtiri má ramená také široké že sa pri prechádzaní z jednej miestnosti do druhej zasekne o zárubňu a six-pack na bruchu k tomu...nehovorím, že Andrei Andrei je zlý alebo čo, vzhľadovo si ho viem predstaviť ale neviem si ho predstaviť ako milujúceho, pozorného a trochu hanblivého Dimku.

Anonymní 12. prosince 2010 v 20:51  

Já jsem pro!:o) Myslím, že by dokázal Dimitrije ztvárnit důvěryhodně.

Anonymní 12. prosince 2010 v 21:29  

Judit: O ramenou řeč nebyla, ale vzhledem k tomu, že je to strážce (jeden z nejlepších) a pořád na sobě maká a trénuje, aby mohl bojovat se strigoji, dá se předpokládat, že bude mít vypracovaný tělo. Neříkám, že to musí být zrovna Andrei Andrei, jen si myslím, že by se hodil víc, než Ben Barnes. Ačkoliv ho mám ráda a tváří by mi na Dimitrije i pasoval, myslím si, že aby ho mohl hrát, musel by na sobě hodně máknout a něco nabrat. Protože je opravdu hodně štíhlej. To je celý...

Judit 12. prosince 2010 v 21:42  

jj zišla by sa nejaká kombinácia Benovho ksichtu a Andreiho tela :D

Syki 12. prosince 2010 v 21:43  

Není náhodou Andrei Andrei jenom model? Chudák, jak ten zahraje Dimku? :D To tam bude 90% filmu pózovat? :D

Barnes je alespoň herec. Sice jsem s ním viděla jen Kaspiana, ale přišel mi tam strašně sexy. Ono když se dá dobrá temnější kamera, bude k sežrání...

Ale stejně nemám vyhraněného herce, který by ho na stopro měl hrát. Snažím se si nepředstavovat nikoho nikde, abych pak nebyla zklamaná...

Jenže holky mě tu neustále bombardují vidinou Barnese v roli Dimky a Alexe v roli Jace... já se toho nejspíš už nezbavím!!!

Judit 12. prosince 2010 v 21:48  

Syki: :D bohužiaľ alebo verejne priznáš že Alex je Jace tak ako si to teraz pekne urobila s Benom alebo sa nás nikdy nezbavíš :DD Benova a Alexova tvár ťa budú mátať v snoch :)

Anonymní 12. prosince 2010 v 21:51  

Judit: Přesně tak!!:D Ideální by bylo, kdyby prostě objevili někoho úplně novýho, nad kterým by se nám všem zatajil dech...:)) Ale nechci být moc velkej optimista... Další otázkou je, kdo by měl hrát Rose? Hodně lidí by chtělo aby jí hrála Megan Fox. Podle mě typově by se i hodila, ale zase: Byla bych pro někoho úplně novýho, neznámýho...

Syki 12. prosince 2010 v 22:02  

Judit mi právě dala nůž na krk? :D :D

Dobrééé Ben a Alex... jen ne Megan Fox prosííím...

Judit 12. prosince 2010 v 22:18  

Neee Magan Fox nikto nechce, to len ja mám takú anomáliu a aj to len pri tom obrázku, ktorý som posielala na svojom blogu. Takže sa supokojím s Alexom a Benom :)

Anonymní 12. prosince 2010 v 22:25  

Vždyť říkám, chce to někoho úplně jinýho..:)

Anonymní 12. prosince 2010 v 23:19  

Souhlasím!:o)

Nicole 13. prosince 2010 v 11:05  

Kdo by to řekl, že se rozpoutá taková debata, že na přetřes přijde i Alex :D

Já si pořád budu stát za Benem jako Dimkou a Alexem jako Jacem. Tak to prostě je a bude :D

Anonymní 13. prosince 2010 v 17:50  

Doufám, že Ben Bude hrát Dimka mě by se na něj prostě hodil i jako hodnej i jako zlej

Anonymní 13. prosince 2010 v 20:27  

Viděli jste Doriana Graye? Tam taky zvládal oba postoje.:)

Judit 13. prosince 2010 v 20:32  

jj a v Narnii zasa zvládol bojové scény :)

Nicole 13. prosince 2010 v 21:16  

Dorian Gray v jeho podání byl skvělej ;)
Ještě jsem si chtěla pustit Kaspiana před čtvrteční návštěvou kina, ale nějak to nestíhám, sakra.. :D

Anonymní 14. prosince 2010 v 16:54  

mě teda taky vubec nejde Barnes k Dimitrimu, takovej nijakej, hubenej, dětskej nebo nevím co :D ale každá máme svůj názor že :))

Háňa Šinkorová 14. prosince 2010 v 19:26  

me je sumak jestli to bude hrat ben.. hlavne kdy to bude nejakej krasnej sexy muzskej:D:)

netty 18. prosince 2010 v 19:40  

Doufám že to nezfilmují,zkazilo by mi to mou představu..a jestli,nepodívám se na to:)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search