Jiný vzhled

Protože mě tamta barevná šablona nebavila, vybrala jsem jinou. Líbí? :)

6 komentářů:

Háňa Šinkorová 22. prosince 2010 v 19:41  

Jo je hezčí, ale na tam tu sem byla zvykla. Veřím, že když budu navšťevovat tvůj blok stále tak často jako dřiv jistě si brzi zvyknu i na tuto. :) ;)

Syki 23. prosince 2010 v 13:40  

Je to změna, no. Tamten byl barevnější, tenhle je takový střídmější. Akorát mi na tomhle vzhledu vadí, že jsem nemohla najít tlačítko na Přidat komentář :D

madlenka 23. prosince 2010 v 14:39  

Líbí! Moc pěkná změna!

Anonymní 23. prosince 2010 v 16:57  

jo celkem to de.. :)..ne je to pěkný ale taky mi bude chvilku trvat než si na to zvyknu :)

S

Anonymní 23. prosince 2010 v 17:52  

Jsem na tom podobně jako holky xD
Je peknáá :D

*Emmgirl* 24. prosince 2010 v 1:03  

Moc se mi líbí. :))

Jinak přeji Veselé Vánoce! :-)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search