Cover City of Fallen Angels

Původně jsem si myslela, že už touhle dobou budeme vědět, jak bude obálka Města padlých andělů vypadat.
Kvůli technickým problémům to tak ale není.

To znamená, že ho sem dám nejspíš až zítra ráno, protože za chvíli se jdu bavit do kina a net už dneska nepolezu. Zatím se mějte :)


Tadá.
Kdyby někdo tápal, jedná se o Simona a Clary.
Pár detailů najdete na blogu Cassie a krátkou ukázku tady.

3 komentářů:

*Emmgirl* 14. prosince 2010 v 19:08  

Tak to si užij kino. :) Já se dneska věnovala osmi a půl stránkám dějepisu, což je narozdíl od kina nudné, hlavně složité. :D Na co jsi šla, pokud se mohu zeptat?

Jinak musím se 'pochlubit', že už jsem začala číst anglické originály. :)) Tedy jako první jsem si vybrala od Simone Elkeles - Perfect Chemistry. Netušila jsemsice, jestli je to psáno tou lehčí angličtinou, či nikoli, ale řekla bych, že si s tím vím rady. :-) A musím říci, že od neděle jsem na 275 stránce, což se mi zdá úžasné na to, že jsem se toho tak bála. Díky Tobě vím, že není důležité překládat slovo od slova, nýbrž porozumět ději. :) A k mému údivu dokonce vím, o co tam zhruba jde. x) Když si s něčím lámu hlavu, hodím slovo/větu/odstavec pro kontrolu do google a logicky si domyslím, jak to má být správně smysluplně přeložené..

Chci Ti moc poděkovat za to, že tu píšeš o nepřeložených knížkách. Vždycky jsem se chtěla dostat ke čtení originálů a musím říci, že jsem si to zamilovala. Procvičuju angličinu a ještě se bavím. Navíc ta knížka by u nás jen tak nevyšla, jak to tak vidím. Děkuju! :)

Btw: Určitě si o víkendu objednávám nějakou tu knížku, asi 2.díl Hush, Hush.. Neodolám. :)

Nicole 15. prosince 2010 v 9:29  

Viděla jsem Na doraz :)
Jinak nemáš vůbec zač, jsem ráda, že jsem tě k tomu dostala :)

Freckles 16. prosince 2010 v 18:32  

Ten obal je nádhernej... Nemám slov

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search