Richelle Mead - Last Sacrifice (Vampire Academy #6)

A je to tu.
Den, na který většina z nás tak netrpělivě čekala, konečně nastal.
Anotace na světě není, jen takový nicneříkající kousek na stránkách Goodreads:
Vražda. Láska. Žárlivost. A nejvyšší oběť. Nyní s Rose, u soudu o svůj život, a s Lissou, první v řadě o královský trůn, už nikdy nebude nic stejné.

Dnes nejdu spát dřív, než to dočtu.

PS: Myslíte, že mi učitelka francouzštiny uzná omluvu, že jsem dlouho do noci četla anglickou knížku, a nedá mi napsat pololetku? :D

EDIT: Tady máte oficiální anotaci:
Rose Hathawayová vždy hrála podle svých pravidel. Porušila zákon, když uprchla z Akademie svatého Vladimíra se svou nejlepší kamarádkou a poslední žijící dragomirskou princeznou Lissou. Porušila zákon, když se zamilovala do svého nádherného, uzavřeného učitele Dimitrije. A odvážila se vzdorovat královně Taťáně, vůdkyni morojského světa, riskujíc svůj život a pověst, aby ochránila generace dhampýrů, kteří přijdou.
Nyní zákon konečně dohnal Rose – za zločin, který ani nespáchala. Je ve vězení za ten nejhorší zločin vůbec: atentát na panovníka. Bude potřebovat pomoc od Dimitrije i Adriana, aby našla jedinou žijící osobu, která může oddálit její popravu a donutit morojskou elitu, aby uznala šokující novou kandidátku na královský trůn: Vasilisu Dragomirovou.
Ale čas se Rose krátí. Ve svém srdci ví, že svět mrtvých ji chce zpátky... a tentokrát už nedostane žádnou druhou šanci. Velkou otázkou je, když je váš život o zachraňování jiných, kdo zachrání vás?

11 komentářů:

Anonymní 7. prosince 2010 v 19:44  

mě to neprošlo ani s českou knížkou :( .. ted sem dočetla VA 5 a nemůžu se dočkat na 6 i když mě potom bude mrzet že celá ta serie skončila... aš to dočteš napiš sem pls obsah.. díky moc

Anonymní 7. prosince 2010 v 19:47  

Došla ti knížka? Já jsem si ji taky objednávala z bookdepository.co.uk a nedorazila, tak nevím čím to je..:(

Willinda 7. prosince 2010 v 19:57  

Já jsem zatím přečetla jenom první dva díly a všechny jsem je poslala na seznamu Ježíškovi a Dimitrije miluju asi jako Rose. Ale dneska jsem prostě přišla ze školy a vrhla jsem se na třetí díla a už ho mám skoro přečtený a hltám slovo do slova. I LOVE VA!!

Nicole 7. prosince 2010 v 20:07  

Z Book Depository jsem ji neobjednávala, čtu e-book :)

Anonymní 7. prosince 2010 v 20:49  

Nucole: Už jsem to taky zjistila, tže jdu na to!! Dneska si dám noční..:) Jinak máš super stránky!

*Emmgirl* 8. prosince 2010 v 14:55  

Páni, tak to já bych nezvládla přeložit tak dobře, abych si plynule četla knížky. Bohužel. :D Ale asi si konečně objednám ten druhý dil k Hush, Hush.. Prostě nemůžu přestat myslet na to, že Patch se tam bude chovat tak divně (co se týče těch nevysvětlených okamžiků s tou.. jak se jen jmenuje :D Tou nepřítelkyní Nory) :D:D

Jinak příjemné čtení, pokud užjsi to nepřelouskala. :)

Anonymní 8. prosince 2010 v 15:07  

tak v tomhle díle se toho prý odehraje hodně... našla jsem jedny stránky, kde je stručný popis: http://paffynka.blog.cz/1012/vampyrska-akademie-6-dil-posledni-obet ale poříd nwm kdo je ta poslední obět=( .. jinak naprosto souhlasim s willindou-až na to že mám už předčtený všechny díly až na ten pooslední... máš pěknej blog..

Luu 8. prosince 2010 v 21:35  

Ad posledný komentár a ten odkaz - vydržala som po to Seznami Lissu s jejim bratrem, královským dhampirem, tam som to nezvládla a rozosmiala sa xDDDDDD Želám slečne príjemný čitateľský zážitok, ale pri čímkoľvek si to ničí zrak, Last Sacrifice to nie je xD

Inak tých obetí je v knihe hneď niekoľko, ale tá "posledná" je naozaj majstrovská :) Uvidím, čo bude, až sa dojmy utrasú, ale momentálne je LS moja najobľúbenejšia časť :)

Anonymní 9. prosince 2010 v 16:49  

luu: cože?? to si děláš srandu?! ach jo... a co je LS?? a o čem to teda je..ted sem uplně zmatená..

Luu 9. prosince 2010 v 17:25  

Rozhodne si srandu nerobím, veď už ten dej je úplne bizarný xD Je to fanfiction xD Pardon, ale na tom sa nedá nesmiať - teda nemyslím na čitateľke, vtipný mi je len ten obsah xDD

4shared to maže, skús toto: http://www.mediafire.com/?hq7iqm9k132ye3a

Anonymní 10. prosince 2010 v 14:13  

>Luu: Děkuju!!!!! Hledám to nonstop na americkej stránkách a nakonec bratia už to našli... DĚKUJU!!!!

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search