Mine

Jednou se mě někdo ptal, kolik mám doma knížek. Tak tady máte odpověď:

Mrazivý polibek je ve skutečnosti Stínem políbená, na fotce ještě chybí Twilight sága.

8 komentářů:

Freckles 30. července 2010 v 18:08  

závidím:-)taky mám vedle sebe dva Mrazivý polibky, je to trochu komický :-)

Anonymní 30. července 2010 v 21:11  

proč oni to tam mají špatně napsaný že na obou knihách je to samý je to u všech výtisků nebo jen chyba tisku u pár výtisků????

Nicole 31. července 2010 v 10:12  

Chyba v tisku, řekla bych, že špatnej název na hřbetu mají všechny knížky.

Anonymní 1. srpna 2010 v 21:49  

he, asi byl tiskař stejně slepej jako já, taky jsem si toho všimla, až když jste mě upozornili. :)) a to je mám v knihovně vedle sebe už od vydání. :)
Jitka

Anonymní 2. srpna 2010 v 1:13  

Já tam mám napsaný Stínem políbená ;)

Freckles 2. srpna 2010 v 12:53  

Anonymní řekl(a)...

Já tam mám napsaný Stínem políbená ;)
..............
Možná máš novější opravený vydání...

Nicole 2. srpna 2010 v 22:11  

Schválně jsem se podívala na obal v Tescu. Tam to taky měli napsaný správně, ale vydání bylo přesto první. Tak nevím, kde se stala chyba.

kelly01 6. srpna 2010 v 11:20  

ahojky..

jj, některé knihy měli špatně natisknutý hřbet. Nakladatelství Domino ale knihy vyměnilo. Všichni z našeho fora kteří měli vadne vydání tam poslali email a následně knihu a Domino jim zpět poslalo knihu se správným obalem a potiskem. takže vše v pořádku

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search