3. díl Akademie Evernight

Byla jsem zvědavá, a tak jsem Egmontu napsala meila.

3. díl se bude jmenovat Přesýpací hodiny a plánujeme ho vydat na podzim.
Tak se těšte :)

2 komentářů:

Scissors 27. července 2010 v 19:34  

Perfektní! Děkuji moc za informaci. Také jsem se po datu vydání Přesýpacích hodin pídila a už jsem jim chtěla psát... Moc se na tu knížku těším. Četla jsem si prolog s první kapitolou v angličtině na oficiálních stránkách autorky a pěkně mě to navnadilo. A to nemluvím ani o anotaci ke knize a samotném závěru Hvězdopravce. :)

Anonymní 21. prosince 2010 v 10:43  

Ahoj,

pokud máte knihu rády, rád bych doporučil fan page na Facebooku -

http://www.facebook.com/pages/Akademie-Evernight/166822476692418

Mějte se

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search