Lissa McMann - Wake (Dream Catcher #1)

K této knížce jsem našla dvě anotace. První:
Už od jejích osmi let, studentka střední školy Janie Hannagan byla nekontrolovatelně vtahována do snů ostatních lidí, ale to není než se skamarádí se starší pacientkou v pečovatelském domě a zaplete se se záhadným spolužákem a ona objeví svoji skutečnou sílu.
Druhá:
Unavená z vtahování do snů ostatních lidí a sledování jejich podvědomých fantazií a strachů v celé jejich kráse, Janiny schopnosti udělají nebezpečný obrat poté, co zjistí, že je ve velmi děsivém snu, ve kterém není jenom pozorovatelem, ale stejně tak i neochotným účastníkem.

Edit: Na stránkách nakladatelství si můžete zdarma stáhnout část knihy z Cabelova pohledu. Je to zajímavé, číst o tom ze dvou různých pohledů.
Jinak kdyby někdo měl zájem o anglický originál, najdete ho tady.

8 komentářů:

Anonymní 14. července 2010 v 9:38  

ahooj, vyšla tato kniha už u nás?
chtěla bych se tě zeptat jestli náhodou nevíš kolik pokračování(dílů) má Mrazení od Maggie Stiefvaterová? a kolik dílů má Zavržený od Beccy Fitzpatrickové?moc díky
a ještě moc si neuvědomuji jestli jsi tu měli zmíňku o knihách o Mercy thompson ( měsíční píseň, krevní pouto,...) od patricie briggs - chci se zeptat jsetli jsi to četla pokud ano co na to říkáš?

díky za tvoji odpověď
měj se

Nicole 14. července 2010 v 11:13  

Tahle série od Lisy u nás nevyšla - zatím.
Od Maggie: Shiver (#1), Linger (#2, originál vychází 20.7.) a poslední díl Forever (#3).
Po prvním dílu Hush, Hush bude v říjnu následovat Crescendo, ale netuším, jestli je to poslední díl.
Jinak k Mercy Thompson jsem se zatím nedostala, během prázdnin to ale určitě zhltnu :)

Anonymní 14. července 2010 v 11:41  

ahooj, a tahle knížka Wake má pokračování další díly?
a chci moc poděkovat tyhle stránky jsou strašně moc super - skvělej přehled o knížkách a dobrá inspirace co si přečíst a co naopak nee. obdivuju tě, že čteš knížky v originále.
P.S. kolik knížek přečteš za týden? já koukám kolik toho stíháš. to já jsem slimejš oproti tobě:)

Nicole 14. července 2010 v 11:44  

První je Wake, pak jsou ještě dva díly: Fade a Gone.
Za tejden toho přečtu hodně no, ale to jenom proto, že jsou prázdniny :)
A díky za pochvalu :)

Anonymní 14. července 2010 v 11:54  

ahoj, nemáš vůbec zač:) to já díky za odpověď

Anonymní 14. července 2010 v 15:10  

ahooj, malinko jsem zapátrala a něco jsem zjistila ohledně této knihy jestli máš mail přepošlu ti to? tak ho sem kdyžtak písni
zatím

Anonymní 14. července 2010 v 16:24  

Kontaktovala jsem pár naladatelství ohledně vydání této knihy a z jednoho mi došlo toto:
O vydání této knihy uvažujeme, definitivní rozhodnutí padne počátkem září. Pokud bychom se rozhodli ji vydat, znamenalo by to, že vyjde pravděpodobně v září 2011.
takže doufám, že se rozhodnou ji vydat:)

Nicole 14. července 2010 v 17:42  

Dobrá zpráva :)
Už jsem skoro skončila s Wake a vypadá to zajímavě :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search