Město z popela konečně venku!

Česká pošta mě překvapila. Příjemně.
Bylo mi řečeno, že by knížka měla dorazit až zítra, takže jsem plánovala, že se hezky vyspím.
V devět hodin ráno mě vzbudil zvonek. Normálně bych neodpustila tomu, kdo mě vzbudil, ale pošťák byl vyjímka.
Sranda byla, když jsem po době naháněla dvacku, abych mu mohla zaplatit. Ptala jsem se i sestry, jestli nemá, a ona, že ne. Pak ovšem řekla a tím všechno zabila:
„Ale mám kilo.“

Jsem ráda, že Mladá fronta nepřišla s dalším českým coverem, ale místo toho nechala originál. Na ten se hezky kouká :)

2 komentářů:

Anonymní 16. července 2010 v 8:59  

ahoj, tohle je druhý díl?
a první se jmenuje Město z kostí. a další jsou?

Nicole 16. července 2010 v 9:43  

Třetí se jmenuje City of Glass (Skleněné město), v březnu pak vyjde v originále ještě City of Fallen Angels (Město padlých andělů).

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search