P. C. Cast, Kristin Cast - Zrazená (Škola noci #2)

2. díl Školy noci.
Po prvním díle, který mě zrovna nenadchnul (dala jsem 2 hvězdičky z 5) jsem tak nějak doufala, že tohle bude lepší.
Ale nebylo.
Vnímala jsem zhruba 70 stránek, dalších 10 už jsem jenom tak koukala na písmenka.
Mě tahle série vůbec nechytla. Upíři jsou in, to určitě, ale přijde mi, že se autorky snaží vytřískat ze současného trendu co to dá. Ale takových knížek je víc.
Já ani nevim, o čem by tenhle díl měl být. Zoey se stala tou předsedkyní Dcer temnoty a chtěla tak trochu poupravit jejich program, ale nevěděla jak. Přitom začala flirtovat s učitelem Lorenem, zároveň má přítele Erika a krev saje svýmu bývalýmu Heathovi. Jakmile jsem se v tom začala ztrácet, knížku jsem odložila. K dalším dílům se tedy nejspíš už nedostanu.
Navíc mě neskutečně - i když nevím proč - rozčilovaly závorky v textu!

4 komentářů:

Dream.less 13. července 2010 v 23:44  

O nic nepřicházíš, já se s určitou nadpozemskou vytrvalostí prokousala až k pátému dílu a další číst nehodlám. První mě ještě docela bavily (2 – 3 goodreads stars) ale dál už se to číst nedalo, Zoey mi byla čím dál tím víc protivná a když už i ke konci měla pořád 3 (nebo už 4?) kluky zároveň a k tomu zvětšující se zástup obdivovatelů tak jsem s tím sekla... Mně alespoň v audiu nemohly vadit závorky ;-) (Závorky v beletrii jsou barbarství! Já odpouštím pouze Pratchettovy poznámky pod čarou ;-))

Anonymní 14. července 2010 v 9:55  

ahooj, nevíš kolik dílů by celkem Škola noci měla mít?
díky za odpověď

Nicole 14. července 2010 v 11:07  

Pratchettovy poznámky pod čarou nemají chybu! :D
Knih v sérii má být zřejmě 12. Nebo aspoň tak se to píše tady:
http://online.wsj.com/article/SB123758555744199521.html

Anonymní 28. listopadu 2010 v 19:38  

dream less má pravdu!! Mě 1,2,3 bavily pak trošičku i 4, ale 5!?! to je strašný... prostě je to takový divně psaný a děj! Myslela jsem že to bude lepší...

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search