What I'm gonna read - July

Začínají prázdniny! Flákání! A jelikož mě škola dva měsíce nebude okrádat o volný čas, rozhodla jsem se, že zkusím některé z autorů YA fiction, kteří tady u nás nejsou buď vůbec, nebo jen hodně málo známí.
Tedy například:

To není všechno, samozřejmě :D
Odkazy vedou na stránku, kde si můžete v originále přečíst anotace ke knihám. Během prázdnin se doufám postupně propracuju i k tomu, abych to přeložila pro neangličtináře.
Kromě toho si přečtu další díl Hunger Games, dočtu Spirit Bound, první díl Akademie Evernight a vrhnu se na další a budu se muset nějak dokopat i k povinný četbě.
Jinak těch několik hodin mi v busu směr Anglie bude dělat společnost Město z kostí a anglická konverzace.. :D
PS: Půjčila jsem si jednu mini knížečku od Terryho Pratchetta a zatím je to vtipný. Četl někdo od něj něco, co bych fakt stálo za přečtení?

3 komentářů:

madlenka 7. července 2010 v 18:20  

Docela se mi líbily Soudné sestry. Pamatuju si, že jsem to četla minulé léto a dobře to pasovalo k tomu nicnedělání :D. Tenhle rok jsem četla Sekáče, a ten mě teda nenadchnul vůbec. Myslela jsem, že to bude vážně sranda (hlavní postava je Smrť), ale přišlo mi to spíš trapný.

Dream.less 12. července 2010 v 21:12  

Od Pratchetta jsem toho četla dost, ze Zeměplochy se mi hrozně líbilo Carpe Jugulum, Stráže Stráže a taky docela Maškaráda. Nebo úžasný Mauric a jeho vzdělaní hlodavci :)

Anonymní 15. listopadu 2010 v 15:03  

napsala si sem náhodou už popis ze spirot bound a evernightu?? u Evernightu si dokonce psala že to je supr knížka a u třetíže se to fakt dobře čte, jenže ty si zřejmě nečetla ani 1 a děláš chytrou!! tos to někde okopčila co? tsssss

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search