New books

Hurá do čtení.
Na fotce vidíte knížky, který jsem si pořídila v knihkupectvích Waterstone's. Šla jsem hlavně pro Hush, Hush a Shiver, ale protože jsem v kapse měla nějako hodně peněz, vzala jsem i Fallen a Evermore.
Za všechny dohromady jsem dala cca 21 liber (650 Kč), za což bych u nás sotva sehnala dvě!

Kdyby jste tak viděli ty covery, co Britové mají..! Twilight ságu mají s covery filmových plakátů, True Blood a Vampire Diaries s seriálovými a House of Night vypadá jinak než u nás. Možná, že ty covery najdete na oficiálních stránkách knihkupectví, který najdete výše.

Ale už bych se zase mohla pustit do Spirit Bound..

15 komentářů:

Anonymní 10. července 2010 v 1:43  

Ahoj :o) Díky moc za odkazy na knihy v angličtině..mám radši originály a překlady mě většinou moc nebaví..takže už jsem začala se stahováním :o) Taky jsem přemýšlela, že bych si pár knížek objednala z internetu..třeba Waterstone's..několik podobných "suvenýrů" jsem si přivezla z výletu v Anglii a máš pravdu, anglické obaly jsou nádherné a nemůžou se s českými srovnávat..například Twilight..chtěla bych se tě zeptat, jak vypadá poštovné?

Anonymní 11. července 2010 v 17:41  

ahojky... krása.. fallen ti vazne zavidim... ale nemuzu s tebou plne souhlasit.. treba hush, hush a shiver ma u nas taky pekny prebaly...

Nicole 12. července 2010 v 11:13  

Nemám tušení, jak je to s poštovným, to bych musela nastudovat jejich stránky. Ale určitě se na to mrknu, protože ty ceny jsou vážně příjemný.
A přebal Shiver se mi líbí víc anglickej, než českej, o Hush, Hush ani nemluvím :)

Dream.less 12. července 2010 v 21:32  

Já se chystám vyzkoušet The Book Depository, prý mají poštovné zdarma, i do ČR! Němáte s nimi někdo zkušenosti?

*Emmgirl* 13. července 2010 v 0:43  

Páni, můžu se zeptat, ty žiješ v Česku, nebo někde jinde a objednáváš si knihy z internetu? :-)
Obdivuji Tě, že můžeš číst knihy v angličtině. Jak jsi se tak úžasně naučila překládat?? Máš nějaký typ pro samouka? :)
Já jsem blázen do knížek, takže někdy zbytečně dlouho čekám na to, než vyjdou v ČR.

Jinak nevíš, jak to bude s druhým dílem Hush,Hush? Nerada bych četla špatný konec, jelikož podle mě Patch a Nora patří k sobě. x) Jsem blázen do happy endů.. :D
Jinak krásný blog!

Nicole 13. července 2010 v 10:45  

Žiju v Čechách, i když mě to dost táhne do Anglie. S angličtinou.. já ti nevim, jednou jsem se prostě pustila do anglickýho originálu (protože jsem nechtěla čekat už ani minutu na českej překlad! :D) a pak už to šlo samo od sebe. Takže tipy pro samouky nemám :)
Jinak Becca musí přeci nechat Patche s Norou, lidi by se jinak vzbouřili :D

*Emmgirl* 13. července 2010 v 12:24  

Uff, takže myslíš, že to bude šťatsný konec? :D Jinak patřila by jsi mezi ty vzbouřence? :)

A promiň, že otravuji, ale to ty knihy překládáš se slovníkem? Jako já bych musela překládat slůvko po slůvku... :/
Ale druhý díl Hush,Hush mi za tu práci stát bude. :D

Nicole 13. července 2010 v 12:45  

No rozhodně bych patřila mezi vzbouřence! :D
Jinak slovník u ruky většinou nemám, prostě jenom čtu a chytám základní děj. Ostatně tak nás to učej ve škole - nepřekládat každý slovíčko :D

Anonymní 14. července 2010 v 15:37  

ahooj, chci se zaptat co si myslíš o knize Evermore od Alyson Nöel - doporučuješ nebo nee.
jaký na ní máš názor?
díky za odpověď
měj se

Nicole 14. července 2010 v 16:01  

Ze série The Immortals byl první díl Evermore rozhodně zatím nejlepší. Pokud zrovna taky ujíždíš na tom trendu, kdy je v knížkách kupa upírů, andělů nebo dalšího nadpřirozena, tak ti ji můžu doporučit. Rozhodně je to něco nevšedního :)

Anonymní 17. července 2010 v 17:15  

Jé, jsem ráda že se človšk předemnou zeptal, už se nemusim ptát a Evermore si přečtuu :)
Ale stále mám jeden dotaz, jak seš na tom s Fallen? Hrozně mě láká si tuto knížku koupit, ale zas tak dobrá angličtinářka nejsem,ale překlad taky nechystaj. Takže kdyby to bylo dobrý tak bych se tim nějak prokousala :)

Anonymní 17. července 2010 v 17:21  

A ještě bych se chtěla zeptat, tyto knihy sis nechala poslat z Anglie? nebo si tam byla?

Nicole 18. července 2010 v 16:35  

Fallen čeká ve frontě! :D Určitě pak napíšu, jaký to bylo :)
Knížky jsem si dovezla z Anglie, kde jsem (konečně!) byla :)

Anonymní 18. července 2010 v 21:07  

Děkuju :)
V Anglii sem byla jednou, ale to jsem ještě nebyla taková fanatička (:D) do knih a tak vůbec. Škoda, mohla jsem si něco přivézt.
Jinak ti celkem závidim, že si tam byla ;)
Víš, že tě asi budu uctívat za to, že máš tyhle stránky? :D
Lenka

Nicole 19. července 2010 v 9:15  

Já si taky závidím, že jsem tam byla :D
S tím uctíváním bych to nebrala zas tak vážně :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search