Rachel Vincent - Stray (Shifters #1)


Je pouze osm chovných samic kočkodlaků...
A já jsem jedna z nich.

Vypadám jako americká studentka. Jenže jsem kočkodlak, měňavec, a žiju ve dvou světech.
Navzdory vyhrazení od mojí rodiny a Pýchy (nejsem si jistá..), jsem unikla tlaku v pokračování druhu a vydobila jsem si pro sebe normální život. Až do noci, kdy Zbloudilý zaútočil.
Byla jsem varována před Zbloudilími – kočkodlaky bez Pýchy, neustále hledající někoho jako já: atraktivní, samice a plodná. Zahnala jsem ho, ale pak jsem se dozvěděla, že dvě kočky z mého druhu zmizely.
Tahle srážka s nebezpečím bylo všechno, co moje Pýcha potřebovala, aby mě povolala zpět... pro mou vlastní bezpečnost. Jo, správně. Ale nejsem žádná mírná kočička. Přijmu cokoliv – a kohokoliv -, abych našla svoje přátele. Dávejte si pozor, Zbloudilí – protože mám drápy a nebojím se je použít...


V originále dnes vychází v pořadí již šestý díl.

1 komentářů:

Judit 1. října 2010 v 17:43  

čítala som všetky knihy okrem posledných dvoch, v 4. sa to začalo dosť zamotávať a povedala som si, že počkám kým vyjde posledná a potom to dorazím. Alpha vyšla pred pár dňami takže sa do toho v najbližšej dobe pustím. Je to celkom fajn ale viac adult než YA.

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search