Alyson Noëlová - Napořád (Nesmrtelní #1)

Oficiální česká anotace:
První díl nové knižní řady Nesmrtelní ocení především čtenáři Stephenie Meyerové a její série Stmívání. Sedmnáctiletou Ever trápí po automobilové nehodě, při které zahynuli její rodiče, mladší sestra a pes, pocit viny za to, že jako jediná přežila. Navíc se z ní po nehodě stala jasnovidka, slyší myšlenky jiných lidí a vidí jejich auru. Cizí myšlenky na ni dotírají na každém kroku, a proto se Ever stále víc uzavírá před světem. Okolní hlasy se snaží přehlušit muzikou burácející ze sluchátek, která skoro nesundává z uší. Všechno se ale změní, když potká Damena, který jediný dokáže zklidnit její mysl a ztišit hluk v její hlavě. Ani on není jako ostatní smrtelníci, jeho svět plný tajemství a zázraků Ever neobyčejně přitahuje, zároveň v ní však vyvolává znepokojivé otázky…

Ta obálka mě prostě neustále rozesmívá.. :D

11 komentářů:

Luu 8. října 2010 v 19:18  

Nedávno som zazrela slovinskú verziu. Tá istá téma, tá istá kompozícia, 200% lepší dojem.

http://3.bp.blogspot.com/_f50nls-cwkM/TKIQpxBj4AI/AAAAAAAAAkE/17kBqJkbcVw/s1600/evermore-cover_slo+edition.jpg

Tamto by som sa hanbila mať v poličke... :D

Anonymní 8. října 2010 v 19:29  

no to je ale škaredej obal... kdybych nevěděla o čem je ta knížka... nikdy na ní ani nepohlédnu... :D

Freckles 9. října 2010 v 15:58  

Luu - ten váš obal je nádhernej, snad hezčí než originál...Česká nakladatelství mají holt ve stylu všechno kazit...

Judit 10. října 2010 v 0:02  

Osobne by mi bolo menej trapne kupit si eroticku knihu s polonahym chlapom na obalke nez toto..

Anonymní 11. října 2010 v 14:46  

a nevíte kdy ta knížka vychází? už čekám,kdy si ji budu moct koupit:) obal,neobal,důležitější je obsah..

Nicole 11. října 2010 v 16:09  

Vyjít měla v pátek, nicméně jsem ji v knihkupectvích neviděla.

Anonymní 11. října 2010 v 21:21  

no právě já byla dneska v Luxoru a oni nemají o jejím vydání ani tušení..hlavně že mají ve dveřích plakát jak kráva,to fakt nechápu..

Anonymní 15. října 2010 v 14:19  

Ta obálka je fakt příšerná :(

*Emmgirl* 5. listopadu 2010 v 21:48  

Slovenská verze obálky je proti té naší české dokonalá.. Nechápu, že češi vždy všechno domotají a zkazí. :/

Anonymní 6. listopadu 2010 v 18:57  

Dnes jsem dočetla ,krásnej příběh ,nečekala jsem to že to dobře dopadne ,takže happy end xP....Mám takovej dotaz nevíte KDY VYJDE 2 DÍL? KOUKALA JSEM VŠUDE MOŽNĚ PO NETU A NEMŮŽU NIC NAJÍT ....:(

Anonymní 29. listopadu 2010 v 21:28  

já to dočetla asi před 14 dny..hrozně se mi to líbilo,ten příběh..je to zase něco jiného a moc se těším na další díl..mám info přímo od nakladatelství Argo-2.díl prý bude v lednu 2011:) ale přesné datum neřekli..ale aspoň že tak..už ať je leden:D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search