Alex Flinn - Beastly

Jsem bestie. Zvíře. Ne úplně jako vlk nebo medvěd, gorila nebo pes, ale strašné nové stvoření, které chodí vzpřímeně – stvoření s tesáky a drápy a chlupy pramenícími z každého póru. Jsem monstrum.
Myslíte, že vykládám pohádky? Ani náhodou. Místem je New York City. Čas je teď. Není to žádné znetvoření, žádná nemoc. A zůstanu takhle navždy – zničený – pokud nezlomím to kouzlo.
Ano, kouzlo, to, které na mě seslala čarodějnice na hodině angličtiny. Proč mě změnila ve zvíře, které se ve dne schovává a slídí v noci? Řeknu vám to. Řeknu vám, jak jsem býval Kyle Kingsbury, kluk, kterým jste chtěli být, bohatý, hezký s perfektním životem. A potom vám řeknu, jak jsem se stal bestií.


Knížka se dočkala i filmového zpracování. Původně měl film Beastly v hlavních rolích s Alexem Pettyferem, Vanessou Hudgens a jednou z Olsenek (vážně nevím se kterou..) být uveden v Americe už v červenci, datum premiéry se ale posunulo a musíme si tak počkat až do března 2011. Film by měl být v kinech i u nás, podle ČSFD na konci května.

1 komentářů:

Caroline 2. října 2010 v 19:31  

Na tenhle film jsem hodně zvědavá. I když absolutně nesouhlasím s obsazením Hudgens a Olsen. Tyhle slečny mi jsou krajně nesympatické. :( Knihu bych si taky ráda přečetla, doufám, že u nás vyjde.

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search