Kolik dílů, sakra, bude ta Škola noci mít?!

Díky Freckles (díky!) si můžete udělat tak trochu představu, kolik dílů v sérii Škola noci zřejmě bude:

  1. Marked
  2. Betrayed
  3. Chosen
  4. Untamed
  5. Hunted - poslední doposud v češtině vydaný díl
  6. Tempted
  7. Burned
  8. Awakened - vychází už v lednu 2011
  9. Burdened
  10. Touched
  11. Cloaked
  12. Wanted
  13. Dreaded
  14. Changed
  15. Saved
Našla jsem informaci, že má autorka/autorky smlouvu na dvanáct dílů.
Co proboha s hlavní hrdinkou mají v plánu? Najde si dalších 10 přítelů, stane se snad nějakou velevelekněžkou? :D

Jo, málem bych zapomněla. Včera P.C. Castová ukázala obálku k Awakened:Více se dočtete na jejím blogu.

EDIT: Díky anonymní víme průběžnou dobu vydání dalších dílů:
  • 6. díl - březen 2011
  • 7. díl - červen 2011
  • 8. díl - prozatím druhá polovina roku 2011

12 komentářů:

*Emmgirl* 27. října 2010 v 16:19  

Koupila jsem si čtvrtý díl i přesto, že jsem k chování Zoe začala pociťovat odpor. U pátého dílu už vážně váhám. Říkám si, že když už to mám rozečtené, měla bych to dočíst, ale jestli (jak jsi trefně poznamenala) si Zoe najde dalších XX kluků, už bych to taky nemusela dočíst. :/

Nemám ráda, když to autor kazí. Například píše stovky dalších dílů jen proto, aby měl o čem psát, jenže už to nemá své kouzlo. Zkrátka první díl Označená byl podle mě nejlepší. Byla s Erikem, narozdíl od dalších dílů, kde to táhne s několika naráz. :/
Zkrátka ten dopadl i dobře, což pro mě bylo ok. :-))

Adrianga 27. října 2010 v 16:51  

omg ty vole.
omlouvám se, ale to už nejde.
tohle je tak nekvalitní četba že z toho umírám.. přesto to čtu. Nesnáším Zoey. :D vážně.. ale oblíbila jsem si postavu Afrodity a kvůli ní to čtu. :D ale myslím že po Pronásledované končím... už se to nedá

Dream.less 27. října 2010 v 19:07  

Bože můj, to už je moc i na mě :D Nedokážu si představit jak může dopadnout 15. díl, když už i ten 5. byl zoufale žalostný. Mají ony ale odvahu (= nesoudnost)

Anonymní 27. října 2010 v 19:18  

ahojda, pátý díl je bída, ale 7 mě zase strašně nakopla a těším se, co bude dál (mám spamovat?) ;) je to fakt příjemné čtení. řekla bych, že u 5. dílu Castovkám došlo, že to bude dlouhosáhlá série, a proto tomu otevřely nečekané obzory(a fakt originální! ... už to opravdu není jen o Zoye! - části vypráví Afrodita, Steve-Rae i další...). nic se neopakuje. jednoduše se moc těším na leden (protože i ta AJ je moc fajn).
Juth

juth.beutelrock@seznam.cz

Anonymní 1. listopadu 2010 v 17:09  

ahojky s temi dily House of night nevim ... ja psala do nakladatelstvi a odpovad mi přišla tahle :děkujeme za Váš e-mail. Autorky chystají celkem dvanáct dílů série.

5.díl Škola noci - Pronásledovaná vydáno v říjnu 2010
6.díl Škola noci plánujeme do vydání v březnu 2011
7.díl Škola noci do vydání v červnu 2011
8.díl Škola noci do vydání zřejmě druhá polovina roku 2011

Anonymní 23. listopadu 2010 v 16:45  

Já si taky říkám, že když už jsem začala, dočtu to... Ale teď dávám pátej díl, vidim, že jich má být patnáct a ztrácím vůli žít! Co to jako má bejt? Zoey pořád - miluju tamtoho, ale ne, pak tamtoho... bla bla bla, už se to fakt slejvá... a taky mě nebaví jak to jde pomalu a je popsaná doslova každá MINUTA!!! Jakoby nešlo udělat konec kapitoly a pak: Takže jsme tam nakonec šli... BO6EEEEEEEEEEE!!!!

Anonymní 6. prosince 2010 v 21:54  

Sakra jak chce napsat 15 dílu už tet zoey má 3 kluky.. myslím si že s každou knížkou přibide novej zoeyn kluk.. :/ je jak coura.. omlouvám se ale to je už moc.. jako kyby si nemohla vybrat Erika a zazvonil zvonec.. a bum... první díl je asi nejlepší..

Luu 6. prosince 2010 v 22:57  

Však ono sa to začne s tými chlapcami v šiestom diele riediť... ;-)

Anonymní 11. prosince 2010 v 15:55  

Naprosto souhlasím! Tato série je snad jedinou sérií, kterou čtu přesto, že Zoey nemám vůbec v oblibě. A namísto ,,hlavní hrdinky,, jsem si oblíbila Afroditu. S těma klukama by taky mohla brzdit.. já teda neznám nikoho, kdo by ji v tom podporoval.

Anonymní 6. února 2011 v 15:52  

nevím proč.. ale připadá mi to že ten na té hlavní obálce.. ted nevím jak se jmenuje .. ten syn toho kalona.. ale to je fuk.. se stane taky červeným upírem.. byla by to docela prdel.. toš když má to červené tetování .. :D

Anonymní 20. března 2011 v 20:14  

Když se vám to nelíbí tak to nečtěte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymní 10. ledna 2013 v 19:32  

upřímně některé díly jsou méně dobré než jiné ale např. 8. a 9. stojí celkem za to :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search