Jay Asher - Thirteen Reasons Why


Když se Clay Jensen vrátí domů, na verandě najde ležet záhadnou krabici s jeho jménem. Uvnitř objeví kazetové pásky nahrané Hannah Bakerovou – jeho spolužačkou a tajnou láskou -, která spáchala před dvěma týdny sebevraždu.
Na pásce Hannah vysvětluje, že je třináct důvodů, proč se rozhodla ukončit svůj život. Clay je jedním z nich. Když bude poslouchat, zjistí, jak se na seznam dostal.

Další knížka, u které si nejspíš pobrečím.
Díky Adrianě dokonce i vím, že knížka již minulý rok vyšla v českém překladu pod názvem Proč? 13x proto. Z české obálky to ale skoro vypadá jak nějaký holčičí román..

5 komentářů:

Freckles 28. října 2010 v 14:28  

Tuhle knížku jsem četla, a žádný holčičí román to fakt není. Hodně dojemný a smutný, protže celou dobu víme, jak to zkončí :-( Určitě si to přečti :-)

*Emmgirl* 5. listopadu 2010 v 16:00  

Tak to já bych měla dát od této knihy raději bohužel ruce pryč. Když mě dojímá šťastný konec, nechtěla bych se vidět u tohoto.. x)

Anonymní 6. listopadu 2010 v 12:07  

Nemá někdo ebook v ČJ? Pošlete mi ho prosím na school.gym.email@gmail.com

Anonymní 10. listopadu 2010 v 16:03  

Tuhle knihu jsem četla nedávno a musím říct, že je nejlepší co jsme kdy vůbec četla... A málo jich nebylo. Když jsem se do toho jednou začetla nemohla jsem přestat :)... I když to je smutné, je to úžasně napsané a zjímavé od začátku až dokonce. :) URČITĚ DOPORUČUJI!!!

Anonymní 10. prosince 2010 v 23:10  

Skvělá knížka!:o)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search