Tak ještě jednou veselý Vánoce!

Tak teď se můžu chlubit taky. :D

Dneska dorazily tři z pěti a já měla obavu o naši schránku, protože dostat ven You Against Me zabalené v papíru byl docela náročnej úkol.. Ale zvládla jsem to. :D

13 komentářů:

Syki 10. ledna 2011 v 20:23  

Mě by zajímalo, jak velkou máte schránku :D :D Jinak krásné, krásné... Užij si to a nezapomeň dát vědět. Já pořád zvažuju, jestli si mám Entangled objednat nebo ne...

Syki 10. ledna 2011 v 20:24  

btw Teď jsem si všimla data fotky :D Měla by sis přenastavit data, jinak budeš fotit fotky z minulosti v přítomnosti :D :D

Nicole 10. ledna 2011 v 20:24  

Už jen ten cover rozhodně stojí za to :)

Nicole 10. ledna 2011 v 20:25  

Hej, jsem si nevšimla! :D
Detail ;)

Syki 10. ledna 2011 v 20:27  

The Body Finder máš jako paperback nebo hardcover?

Musím si naládovat peníze na kartu... Předobjednala jsem si dvě knihy a pořád zvažuju Entangled a objednání The Body Finder a Desires of th Dead na předobjednání...

Btw... nechtělo by se ti jenom náááhodou třeba poslat mi víc nafocenou tu Entangled (na maila)? Jako abych se úplně přesvědčila, že ji musím mít :D

Nicole 10. ledna 2011 v 20:31  

Ale ne dřív než zítra, už nemám baterky do foťáku :D

Nicole 10. ledna 2011 v 20:32  

Jo, a TBF mám jako paperback :)

Syki 10. ledna 2011 v 20:32  

Budu netrpělivě čekat... :D Užij si četbu, budu tě stalkerovat na GR :D

Judit 10. ledna 2011 v 20:41  

ja som zvedavá hlavne na to Tangled a You Against Me, nakoľko Tangled som objednávala dnes a You Against Me mi dnes odoslali z USA takže bohvie kedy tie knihy začnem čítať.
Tiež ťa pravdepodobne budem stalkovať ba GR :D (ako keby som ťa doteraz nie...)
Šťastné a Veselé!

Judit 10. ledna 2011 v 20:42  

jeeeeminku myslím Entangled :D To mám za to, že som včera znovu pozerala tú hlúpu rozprávku :D (ktorá je mimochodom super)

Syki 10. ledna 2011 v 20:45  

Taky jsem viděla Tangled, výborný film :D :D :D

Mish@ 11. ledna 2011 v 9:20  

Já bych se spíš chtěla zeptat, kde si ty anglické knížky objednáváš.:)

Nicole 11. ledna 2011 v 18:33  

Mish@, objednávám z Book Depository :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search