Natáčení traileru k CoFA

Omlouvám se, že nic moc nepřibývá, ale takhle to bude asi až do konce pololetí. Minimálně.

V současné době pod taktovkou Cassie Clare a Vanii Stoyanove vzniká knižní trailer k v pořadí již čtvrtému dílu v sérii The Mortal Instruments s názvem City of Fallen Angels.
Zdá se, že si všichni protagonisté natáčení užívají. Na této stránce se můžete podívat na teaser fotky; na některých určitě poznáte, o jakou postavu se jedná :)

3 komentářů:

Anonymní 9. ledna 2011 v 20:23  

ahoj, nevíš prosím, kde bych se mohla kouknout na trailery ke všem dílům MI (ne fanmade) díky :-)- vždy se mi totiž pevede najít jen fanmade

Nicole 9. ledna 2011 v 21:06  

Našla jsem jenom k CoG:
http://www.youtube.com/watch?v=xU4hJAPXGPs

K CoB a CoA trailery nejsou asi proto, že v tý době asi tak nefrčely :)

Mish@ 9. ledna 2011 v 21:54  

Já už se na tu knížku tak těším. Nějak mi všiichni přirostli k srdci.

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search