Cover Passion

Lauren Kate na svých stránkách odhalila cover ke své třetí knize v sérii Fallen:
Nepřipadá vám... jiný?

5 komentářů:

P@trick 6. ledna 2011 v 19:45  

Videl som ho dnes už skôr na Facebookovskej fan stránke, ale musím povedať že súhlasím....je iný, ale aj tak je nádherný :))
Covery na Fallen sériu nikdy nesklamali :))

P@trick

Dinky 6. ledna 2011 v 20:50  

mne sa k Fallen sérii nehodí, chýba mi tá skutočná baba a jej tmavé šaty. neviem prečo, ale nepáči sa mi :(

madlenka 6. ledna 2011 v 22:03  

trošku ano, ale stejně vypadá krásně :)

Freckles 7. ledna 2011 v 13:39  

Asi trochu. Podle mě je to tím, že ty mraky jsou narůžovělé. Předchozí díly jsou takové tmavé... Ale i tak je to hezký cover

Simčila 16. ledna 2011 v 9:58  

Mne sa i obálka Torment zdala trošku odlišná oproti obálke Fallen a je pravda, Passion sa o dosť vzďaľuje - podľa mňa - pôvodnej myšlienka obálok, ale veľmi sa mi napriek tomu páči. A tuším i najviac... :) Som zvedavá aký šat bude mať posledný kniha :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search