What I'm gonna read - January

Tak ještě jednou šťastný nový rok :)

Protože už se vážně musím začit učit, nejspíš nebudu hltat stránky stejným tempem jako doteď. Včera - teda vlastně dneska - jsem si dokonce i deaktivovala účet na facebooku. :D
Pořád mám nějaký knížky z knihovny, ale taky budu rozhodně (nebo se pokusím) číst:

  • Kelly Creagh - Nevermore
  • Kiersten White - Paranormalcy
  • Carrie Jones - Entice
  • Alyson Noël - Night Star (předposlední díl, uff!)
Ježíšek se cestou z Anglie zpozdil, takže nadílku čekám až v průběhu příštího týdne:
  • Cat Clarke - Entagled - na tohle se hodně těším!
  • Lauren Kate - Torment
  • Julie Kagawa - The Iron Daughter
  • Kimberly Derting - The Body Finder
  • Jenny Downham - You Against Me
Jakto, že mám vždycky tak nabito? :D

6 komentářů:

Freckles 2. ledna 2011 v 12:57  

Taky chci letos zkusit The body finder, mohlo by to být zajímavé :-)
Jinak jsem se chtěla zeptat, jak moc se ti líbí Evermore? Já přečetla první díl, nijak zvlášť mě to neuchvátilo a tak nějak se divím co ještě mohla Noëlová vymyslet do dalších čtyř.

Nicole 2. ledna 2011 v 13:05  

První díl ještě ušel, protože to bylo něco nového, ale v dalších se to začne opakovat: Ever něco provede, Damen jí to samozřejmě odpustí a do toho se ještě zapletou další postavy..
No prostě uff, už jenom dva díly a bude konec! :D

Luu 2. ledna 2011 v 15:06  

Ehm, tak to mi držte palce, ja ich idem tento rok čítať (a eventuálne recenzovať) všetky :D

Kelly01 3. ledna 2011 v 18:54  

ahojky, mám dvě otázky...

kde na to bereš čas a kde kapitál???

ja vubec nestiham.

Nicole 3. ledna 2011 v 19:08  

Kelly, čas si udělám vždycky a kapitál je omezenej.. ale jednou za čas si vždycky nějaký knížky objednám. Ta první část, to budu číst jako ebooks, ta druhá, to už budou fyzický knížky.. dala jsem za ně asi 900 stovek, za což bych u nás sehnala tak tři v překladu..

Nicole 3. ledna 2011 v 19:11  

Jeez, 9 stovek, ne 900 :DDDDD

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search