Datum vydání Poslední oběti

Na stránkách nakladatelství Domina se již můžete pokochat českým obalem Poslední oběti v řádné kvalitě.

Datum vydání je stanoveno na 11. dubna.

EDIT: Datum vydání zná i pokračování série Nesmrtelní s názvem Modrý měsíc. Vyjít by měl 31.1. a obálka zatím není známa..
A další edit, tentokrát se dozvíte, že první díl v sérii Bloodlines od Richelle Mead vyjde v originále 23.8. 2011.

6 komentářů:

Syki 10. ledna 2011 v 20:46  

Mě výraz "Domina" totálně rozsekal... Pardon :D

Nicole 10. ledna 2011 v 20:48  

Nebudu komentovat :D

Syki 10. ledna 2011 v 20:49  

Stejně komentuješ :D

Áh, co tu dělám, měla bych se učit...

... jenže mně se tak strašně nechce...

Nicole 10. ledna 2011 v 20:51  

Komu by se chtělo? :) To je normální věc, ne? :D

Syki 10. ledna 2011 v 20:52  

Mno :D

Jak se ti líbí Paranormalcy? Koukám, že to čteš. Já to vzdala po pár stránkách...

Nicole 10. ledna 2011 v 20:54  

Moc daleko jsem se zatím nedostala, ale baví mě to - taková rozmanitost všech stvoření :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search