Bla bla bla

Život vážně není fér. Jsou tři hodiny a já stále sedím ve škole. Až do pěti!

Pokud čekáte na popis Hex Hall, asi vás zklamu, ale vše, co můžu ke knížce říct, se dá shrnout tak do dvou tří vět. Prostě jsem jaksi... nevěděla. Knížka se četla dobře a s tím, jak ji Rachel napsala, jsem neměla problém. Děj je zajímavý a konec... konec vás donutí netrpělivě vyhlížet další díl. Takže: až v prosinci vyjde překlad, běžte si ho koupit. Uděláte tím dobrou věc. :D
Jinak jsem včera dočetla i Nevermore, a ta samá situace: čas do vydání dalšího dílu prostě neuteče tak rychle, jak bych si přála. O téhle knížce budu psát. Kdy? Nevím, škola mě zaměstnává tak na 90%. Ale snad o víkendu. :)

Taky už vyhlížíte jaro jako já? :)

2 komentářů:

Freckles 21. února 2011 v 15:51  

Strašně se těším na jaro. Poslední dobou jsem chytla šedivou depresi - Praha bez listí a bez sněhu mi opravdu na mysli nepřidá. :)

Marmeli 22. února 2011 v 19:53  

Škola... také mi to už leze na mozek. A navíc i to počasí k tomu. Zastávám stejný názor jako Freckless, chtělo by to konečně už trvale sluneční záři - při ní většina lidí získá více energie :)
Na tu knížku Hex Hall se tedy zaměřím, děkuji za tip :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search