Jen pár informací..

  • Cynthia Hand dneska oznámila, že její pokračování knihy Unearthly se bude jmenovat Hallowed. Vyjít by mělo příští rok.
  • Alyson Noël vypustila do světa první kapitolu z knihy s názvem Shimmer (Radiance #2), která by měla vyjít už 15. března. No, už se nemůžu dočkat. Úryvek si můžete přečíst tu.
  • Cassandra Clare vypustí do světa první kapitolu z City of Fallen Angels, které vychází zkraje dubna. Dnes prozradí, kdy a kde bude k dispozici. Od příštího týdne se každý den na jednom z následujích blogů objeví ta samá kapitola s redigovanými klíči. Na konci týdne pak budeme moci složit celou kapitolu dohromady. Nic víc ze CoFA do dubna nedostaneme. Game on.
  1. Pondělí - Mundie Moms
  2. Úterý - Wondrous Reads
  3. Středa - Novel Novice
  4. Čtvrtek - Naughty Book Kitties
  5. Pátek - Story Siren
  • Alex Pettyfer se stává na můj vkus až moc slavným. I Am Number Four bude mít sice premiéru příští týden, ale už teď se na povrch derou jiné zvěsti. Zatímco se urputně řeší, kdo že to tedy ztvární Jace z Nástrojů smrti, ale objevila se zpráva, že si Alex pokecal i s režisérem Hunger Games Garym Rosem o možnosti, že by mohl hrát Peetu. „Setkal jsem se s Lionsgate. Myslím si, že je Gary Rose skvělý režisér. Knížky jsem četl. Jsem velký fanda. Doufám, že zvládnou ten film.“ Připadá mi to dost podobné tomu, co říkal o Nástrojích smrti. Nu což, uvidíme. Na celý článek se můžete podívat tady.

3 komentářů:

Judit 8. února 2011 v 0:59  

nemyslela som si že to niekedy poviem, ale začínam mať Pettyfera plné zuby :/
načo ho ešte do Hunger Games? No načo?

madlenka 8. února 2011 v 7:59  

A. F. jako Peeta? No way!

Anonymní 10. února 2011 v 14:17  

Já si naopak myslím, že by se na Peetu hodil. Teda aspoň já jsem si ho tak nějak představovala..:)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search