What I'm gonna read - February

Člověk se jeden den nepřihlásí na mail a pak, když má zase chvilku času, se přihlásí a zjistí, že mu přišlo 29 mailů. Obálka Modrého měsíce vás zvedla ze židlí, co? :D Mě by taky zvedla, jenže tady už se nedá dělat nic jinýho než se z plných plic smát..

Co se týče února a toho, co plánuju přečíst.. Původně jsem měla v plánu dát si celou sérii Soul Screamers od Rachel Vincent, ale protože únor je krátkej, já stále mám nějaké knížky z knihovny a navíc mám tři nové vlastní, odložím to.
Ono vůbec teď bude dost málo volného času, a tak nečekejte nějaké pravidelné aktualizace nebo mraky článků přes týden.

Každopádně stoprocentně přečtu:

  • Kelly Creagh - Nevermore - jestli to je tak dobré, jak se říká, tak proč to pořád odsouvám?
  • Julie Kagawa - The Iron Queen
  • Jenny Downham - You Against Me
  • Pittacus Lore - I Am Number Four
  • Lauren Kate - Torment
Je možné, že jsem na něco zapomněla. Navíc, za 14 dní mám prázdniny tak uvidíme...

Jinak chystám další článek o tom, co vyjde, tentokrát ve druhém pololetí letošního roku.
PS: Kromě Deliria a The Demon Trapper's Daughter vychází dneska ještě The Iron Queen. Do konce týdne tu budete mít článek :)

2 komentářů:

Anonymní 2. února 2011 v 17:21  

Pěkné :) Nevíš kdy má vyjít od Lauren Kate - Fallen v česku?

a jinak doporučuju od Kailin Gow - Pulse. to jsem se donutila přečíst ikdyž to bylo v ájině a stálo mi to za to úsilí :)

Nicole 4. února 2011 v 10:44  

Jop, pod názvem Pád vyjde v srpnu. Jinak na Pulse se podívám :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search