1. kapitola Města padlých andělů, #1

Pro ty z vás, kteří už se nemůžou dočkat toho, až si přečtou Město padlých andělů ať už v angličtině nebo češtině, mám malou náplast na to čekání.
Ode dneška do pátku bude probíhat na pěti stránkách odhalování první kapitoly, přičemž v pátek už bude celá. Pokud jako já čekáte na celou knihu, následující odkaz ignorujte. Ostatní odkážu na stránku Mundie Moms, kde se dočtete víc.

Aby toho dneska nebylo málo, tady máte odkaz na video, ve kterém Maggie Stiefvater čte prolog z Forever, závěrečné knihy v sérii Shiver. A vypadá to moc zajímavě...

3 komentářů:

Dramia 14. února 2011 v 13:25  

Chtěla bych se zeptat, jestli nezvažuje nakladatelství nové vydání Města z kostí s originálním obalem. :D Chtěla jsem si totiž knížku koupit, ale ten cover mě vždycky odradil. :D Holt Češi, no. :D

Nicole 14. února 2011 v 13:28  

Hele to netuším, ale bylo by třeba fajn, kdyby to vydali v krabici jako komplet s originálníma obálkama :) Cover MzK fakt je strašnej, ale já spíš koukám do knížky a ne na ni :D

Mish@ 15. února 2011 v 11:31  

To video je suprové, jsem se zase jendou zasmála:) Maggie hazí dobré xichty:)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search