What I'm gonna read - September

Peklo začíná!
A s tím geometrickou řadou ubývá volného času. Rozvrh hodin mi k tomu taky nepomáhá (v pondělí do 16.45, ovšem mám 4 volný hodiny, tak chápete to?!)

Knížek mám dost. Ovšem prioritou jsou:

  • Cassandra Clare - Clockwork Angel
  • Bram Stoker - Dracula (646 stran)
  • Markus Zusak - Zlodějka knih (526 stran)
Kromě toho mám dalších 12 knížek.. tohle bude náročný.

Jinak moje skóre přes prázdniny: 40 přečtených knih, z toho 14 v originále a 3 jsem četla podruhé kvůli překladu. To je fajn.

3 komentářů:

Anonymní 1. září 2010 v 16:00  

mazec, 40 to dám za rok, páni:)
smekám

*Emmgirl* 1. září 2010 v 21:16  

Teda, já dala minulé prázdniny něco přes 20. :D
Gratuluju ;)

Nicole 2. září 2010 v 16:10  

Díky oběma :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search