Bude i třetí kniha v sérii Hush, Hush?

Někdo se mě na to už ptal, jestli nevím, zda bude pokračování i poté, co vyjde Crescendo. Teď už to vím.
Becca na svém blogu uvedla, že když v květnu psala Crescendo, sama nevěděla, zda tím příběh Nory a Patche skončí nebo ne. Na konci se ovšem prý vyskytuje zvrat, který otevírá nové možnosti. Když navrhla své agentce, že napsala návrh na třetí díl, ta nebyla proti.
Proto v srpnu začala Becca pracovat na třetím pokračování, který bude mít název Tempest. Prozatimní datum vydání je stanoveno na podzim 2011. Zároveň Becca netuší, zda se bude jednat o poslední díl v sérii nebo ne.

Dobrá zpráva, ne? :)

13 komentářů:

*Emmgirl* 10. září 2010 v 22:52  

Když jsem byla menší, nebyla jsem proti pokračování. Myslela jsem, že to bdue přinášet nové scény z téhož děje, jakoby pravé pokračování tam, kde spisovatelka končila..
Teď mám raději knihy s celým příběhem, bez pokračování. Miluji Zavrženého a proto se bojím toho, co to vlastně Becca vymyslí. Zkrátka jsem chtěla Noru a Patche zamilované, tak jako v Hush,Hush.. Doufám, že to nezkazí a nerozdělí je. Pokud vážně vyjde i třetí (a druhý skončí špatně), měla by je dát znovu dohromady.. Nemám ráda, když to pak celé překopou a tím to zkazí.

Jsem divná, když miluji happy endy? :)

Nicole 10. září 2010 v 23:14  

Nejsi divná, kdo by neměl rád happy endy? ;)

Freckles 11. září 2010 v 20:41  

Já už asi půl roku čekám až budou mít zavrženého knihovně, a pořád nic...Asi se nedočkám :-D Stojí to za to, přečíst si to anglicky?

*Emmgirl* 11. září 2010 v 21:53  

Tak to jsem ráda, jelikož teď nějak častěji poznávám více a více lidí, kteří si libují ve špatných koncích. Nechápu je, jelikož když už není život vždy růžový, proč by nemohla být šťastná alespoň kniha, že. :)

Jinak mohu se zeptat, jak to vidíš ty s tím, jestli spolu Nora s Patchem zůstanou? Kéž by, jelikož Ti dva k sobě zkrátka patří. :) *prosím,prosíím* x)

Nicole 12. září 2010 v 12:11  

Freckles: Nevím, jak odpovědět na tvůj dotaz; nerozlišuju knížky v ajině a v češtině a jakej dojem na mě udělaly :D Navíc nevím jak zmrvili či ne českej překlad.
Emmgirl: Mám takovej pocit, že ses už na něco podobnýho ptala :D Hele, teď ti nevím, taky v to doufám, ale potom, co bude v Crescendu ten zvrat.. :D

Judit 12. září 2010 v 15:14  

Nemyslím si, že Patch a Nora neskončia spolu. Prečítala som už veľa veľa podobných kníh a myslím si, že jediné, čoho by sme sa mali obávať sú prekážky, ktoré budú musieť tí dvaja najprv prekonať. (viď spomínaný zvrat v Crescende). Mám rada, ak sa veci v knihe trochu zdramatizujú ale šťastný koniec je šťastný koniec. Ten u mňa proste musí byť :)A ja verím, že bude aj v tomto prípade.

Luu 12. září 2010 v 21:55  

Nora a Patch sú jasní ako facka, už len preto, ako sa na začiatku nenávideli :D

Na margo šťastných/nešťastných koncov - teraz som dočítala Halo od A. Adornetto, a posledných 50 strán som si celkom živo predstavovala, čo by sa stalo, keby hlavný mužský charakter zomrel... tej knihe by to prinieslo taký výborný zvrat, že byť na mieste autorky, zabijem toho chlapca bez mihnutia oka :D Ale inak mi v 90% prípadov pripadajú nešťastné konce veľmi neuspokojujúce, oveľa radšej happy-end, ako trpkosladkú apokalypsu :P

Freckles 13. září 2010 v 7:18  

Nicole : Myslela jsem jako jestli je tak moc dobrá, že si jí mám přečíst anglicky. Nečtu anglicky zatím tak rychle - asi 10x pomaleji než česky, tak jestli to má cenu, vysedávat takovou dobu u počítače :-)

Judit 13. září 2010 v 8:22  

Freckles: Keď sa aj ja môžem zapojiť do tejto debaty, určite ti radím prečítať si to po anglicky, už len z toho dôvodu, že je to forma tréningu a jedného dňa zistíš, že už na jednu anglickú knihu nepotrebuješ 3 týždne ale 3 dni :) a aj keď je Hush Hush naozaj výborná kniha, ak sa poriadne rozčítaš, budeš si môcť dovoliť čítať čo len budeš chcieť a objavíš nové a ešte lepšie knihy :)

Nicole 13. září 2010 v 14:43  

Freckles: Dobrá rozhodně je :)

*Emmgirl* 13. září 2010 v 15:25  

Kéž bych uměla tak dobře anglicky, abych si mohla přečíst již brzy Crescende. :)

Nicole, Judit: Samozřejmě, pokud určitě vyjde třetí kniha, pak druhá může btý plná zvratů :D Ale Nora a Patch musí být na 100% na úplném konci spolu, jinak mne odvezou. :D

Jeninas 14. září 2010 v 14:55  

Mně se na Hush hush nejvíc líbilo, jak se Nora s Patchem dohadovali. Prostě jak on ji okatě balil, vlastně si s ní hrál a ona se mu zuby nehty bránila. Třeba ji poprvý políbil a ona ho kousla do rtu.
A po přečtení ukázky z Crescenda jsem se trochu bála, že ti dva sklouznou k takové té typické slaďárně. Takže jsem vlastně ráda, že se to zamotá...
A strašně bych Patchovi přála, aby se stal člověkem.

Anonymní 21. září 2010 v 22:00  

to Jeninas:
Ona ho nekouskne když jí poprvé políbil. A myslim že jí od začátku "nebalí" ale jen si s ní hraje... až pak se to začne rozvíjet někam dál.
Jinak z tý ukkázky Crescenda sem měla úplně stejnou obavu. Ale ono to ještě určite bude hodně zajímavý, takže bude se na co těšit :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search