Tabitha Suzuma - Forbidden


Šestnáctiletá Maya a sedmnáctiletý Lochan nikdy neměli šanci být ‚normálními‘ teenagery. Společně po léta táhli za jeden provaz, aby se postarali o svoje mladší sourozence, zatímco jejich svéhlavé, opilé matky je nechali, ať se starají sami, stali se mnohem více než bratrem a sestrou. Nyní se do sebe zamilovali. Ovšem tohle je láska, která nikdy nemůže být dovolena, láska, která má zničující následky...

Jak něco špatného můžete cítit jako správné?


Rozhodně si tuhle knížku přečtu. Už jenom kvůli tomu, jak se to vyvrbí :)

15 komentářů:

naivety 18. září 2010 v 19:56  

Tohle zní fakt zajímavě. :) Zkusím si ji nějak sehnat.

*Emmgirl* 18. září 2010 v 20:18  

Páni, kdyby si jen překladatelé pospíšili.. :D

naivety 19. září 2010 v 10:16  

Můžu se prosím zeptat, jestli si všechny tyto knížky kupuješ? Nebo se dá většina z nich sehnat v knihovně?
Taky vím, že se jich hodně dá sehnat jako eBooky, ale ze čtení na počítači mě většinou bolí oči a čtečku si bohužel nemůžu dovlit. Tak by mě zajímalo, jakým způsobem si je sháníš ty. :)

Nicole 19. září 2010 v 10:37  

No právě že si jich moc ani nekupuju. Teda doteď :D V knihovně anglický originály neseženu, takže je shánim různě po netu a protože se s počítačem taky pořád vláčet nemůžu, čtečku si rozhodně plánuju pořídit :)

naivety 19. září 2010 v 14:15  

Já jsem teďka projížděla tvoje oblíbené stránky a narazila jsem na jednu slečnu, která tam doporučuje jakousi stránku s anglickými knížkami a vychází to oproti našim poměrně levně, takže jsem se rozhodla, že když se jich spousta nedá najít v překladu nebo vyjdou až za dlouho, tak si aspoň dvě nebo tři zkusím obědnat. :) Horší asi bude, než se naučím číst plynule anglicky jako vy, ale já se nevzdám. :P
Na tvém blogu jsem narazila na hromadu knížek, které bych si chtěla přečíst, takže moc děkuju za typy. :) Myslím, že tady budu nalezlá každý den a zkoumat starší příspěvky a sledovat nové články. :)

Nicole 19. září 2010 v 14:20  

Nemyslíš stránku bookdepository.co.uk? :)

naivety 19. září 2010 v 14:50  

Áno. :) Vážně se tomu dá věřit? A opravdu si neúčtujou nic za dopravu?

Nicole 19. září 2010 v 14:53  

O dojmy se podělím, až mi dorazí Clockwork Angel :) Snad zítra, takže bych v úterý něco k tomu napsala :)

naivety 19. září 2010 v 15:03  

Dobře. :) Zrovna jsem se u tebe koukala na trailer u té knížky a našla jsem si ji na tamté oné stránce. :) Pohledala jsem i pár dalších, o kterých tu píšeš, a jsem docela v koncích, nevím, kterou si mám vybrat. :D

Nicole 19. září 2010 v 15:07  

Asi před hodinou jsem si objednala dvě další; z toho jsem značnou část času věnovala tomu, abych se rozmyslela, které si objednám :D

naivety 19. září 2010 v 15:19  

No, jak jsem zjistila, nemáme účet ani u Visy ani u MasterCard, takže je mi to asi dost k ničemu se rozmýšlet. :D :((

Nicole 19. září 2010 v 15:24  

Tak to udělej jako já: jakmile ti bude 18, utíkej do banky si založit studentskej účet a hotovo :D

naivety 19. září 2010 v 15:25  

Jo tak to jsem si popletla. :D Boha, už jsem se lekla, že mám smůlu. :D To mi taky mohl někdo říct dřív, že jde jenom o typ karty. :D Tak aspoň že tak. :)
A můžu se zeptat, jeké dvě sis vybrala? :)

Nicole 19. září 2010 v 15:31  

Tu, ke které zrovna připisujeme komentáře :D a The Iron King, o které jsem psala v srpnu :)

naivety 19. září 2010 v 15:37  

Tak přesně tu, ke které přispíváme jsem si vybrala jako zkušební knížku. :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search