Data vydání

Rozhodla jsem se dát dohromady pár dat vydání některých pokračování knižních sérií - jak anglických, tak českých překladů.

Škola noci
3. díl se momentálně prodává, 4. s názvem Nezkrotná vyjde nejspíš ještě letos. Našla jsem předpokládané naskladnění v půlce srpna. V originále už osmý díl s názvem Awakened vyjde v průběhu ledna 2011. Na stránce Goodreads jsou dokonce data vydání k devátému a desátému dílu, ovšem jsou beze jména. Data vydání jsou 5. května 2011 a 6. října 2011.
Vampýrská akademie
První a druhý díl jsou venku, třetí - Stínem políbená - bude k dostání během příštího týdne. Ze všech tří dílů, které jsem doposud četla, mi přišel tenhle jako nejlepší. Nicméně jak jsem tak našla, čtvrtý díl - Krvavý slib - vyjde na konci srpna. Poslední díl série (Last Sacrifice) v originále vyjde pravděpodobně 7. prosince. Sakra, to je ještě dlouhá doba.
Druhý díl v sérii Hush, Hush vyjde v originále 19. října pod názvem Crescendo.
Též druhý díl v sérii The Wolfes of Mercy Falls [první bylo (skvělé) Mrazení] vyjde už 20. července! Bude se jmenovat Linger. Následovat bude ještě díl Forever, který má předběžné datum vydání červenec 2011.
Čtvrtý díl v sérii The Immortals, která mě teďka naplno pohltila, vyjde už 22. června pod názvem Dark Flame. To by mě stejně zajímalo, jak to s tou Ever dopadne...
Hostitel bude mít pokračování! Jestli na to taky koukáte jako puci (stejně jako já :D), tak tedy vítejte v klubu. The Soul (The Host #2) vyjde v průběhu roku 2012, třetí s názvem The Seeker v tomtéž roce. Moc bych na ta data nespoléhala. Ale vypadá to, že aspoň máme šanci, že dříve Stephenie dopíše Midnight Sun, ne? :)
Poslední díl (z mojí milované tetralogie) The Mortal Instruments vyleze na světlo 31. března 2011 pod názvem City of Fallen Angels. Od stejné autorky ještě dříve ( 31.8. 2010) vyjde Clockwork Angel ze série The Infernal Devices. Druhý díl má předběžné datum vydání září 2011, třetí pak září 2012. Jo, a City of Ashes v českém překladu vychází na konci června!
Nevím, jestli jste už četli Hunger Games (já se na ně chystám), ale vím, že druhý díl anglicky již vyšel pod názvem Catching Fire, třetí s názvem Mockingjay vyjde 24. srpna 2010. Český překlad druhého dílu vyjde v říjnu 2010 pod názvem Vražedná pomsta.

Zdroje: Goodreads, Dobré knihy, Eruditus, Wikipedia, Amazon a české stránky Hunger Games.

1 komentářů:

Anonymní 17. června 2010 v 11:45  

Ahoj,
jsem tu poprvé a jsem naprosto nadšená z informací! Přesně má krevní skupina. :))
Jen to čekání je nekonečné.
Jitk

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search