Jiný obal

Jak to, že jsem v Hradci sháněla Shadow Kiss všude možně, ale nemohla jsem ji nikde najít?
Ovšem já chytrá jsem si ji objednala už někdy před dvěma měsíci, takže stačilo, abych se dneska stavila na poště.

Na vnitřní straně zadního obalu jsem našla obálku Krvavého slibu. Jak jistě vidíte, česká se od originální liší. A taky jak jsem uvedla v předchozím příspěvku datum vydání konec srpna, i to je jiné. Na Krvavý slib se můžeme těšit v září.

Co si myslíte o českém obalu? Líbí?

2 komentářů:

Anonymní 20. června 2010 v 19:38  

Ne že by se mi vyloženě nelíbil, ale zvykla jsem si na originál a tohle je divný... :-( jestli to tak opravdu bude trochu mi to celou knížku zkazí... Už jsi dočetla Spirit bound?

Nicole 20. června 2010 v 20:14  

Já si právě taky zvykla na originál.. nechápu, že zrovna my vždycky musíme mít něco extra :/
Jinak SB jsem zatím ani nezačala, během týdne ji nejspíš načnu :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search