What I'm gonna read - June

Hahá, I made it :D
Stále ještě dočítám Prince ničeho, ale už se to blíží do zdárného konce, jsem za půlkou.
Překvapuje mě, že poté, jakou rychlostí jsem přečetla Frostbite a Shadow Kiss se mi teď do Blood Promise od Richelle Mead moc nechce.
Naopak celý víkend jsem odolávala pokušení znovu se začíst do City of Bones. Moc dlouho to ale už asi nevydržím.
Budu se stylově vzdělávat, protože se mi na polici práší na Dějiny Anglie :D
Stopy krve od Tanyi Huff si vychutnávám, hlavní postava Vicki totiž hýří neuvěřitelným sarkasmem :D
Plavbu Jitřního poutníka (Letopisy Narnie #3) bych si mohla dát..

No ale protože je poslední měsíc školy, bude to podle toho taky vypadat :/

PS: Protože 1.7. má premiéru Eclipse, nejspíš si přečtu i knižní předlohu.. znovu.

1 komentářů:

kelly01 2. června 2010 v 10:20  

ahojky... jj, ja to udelam uplne stejne...jakmile budu mit po statnicich tak se chci vrhnout na stmivani....

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search