Vydání Crescenda a Krásných

Psala jsem Egmontu ohledně vydání druhého dílu v sérii Hush, Hush. Dostalo se mi odpovědi, že vyjde 8.2. 2011. A že prý to bude pecka - k čemuž se připojuju.

Pro ty, kteří četli Ošklivé a líbilo se jim to, mám dobrou zprávu. V dohledné době se můžeme těšit i na druhý díl s názvem Krásní, který by měl vyjít na přelomu listopadu/prosince. Anotaci a ukázku si můžete přečíst na stránkách nakladatelství.

V nejbližších dnech také mělo vyjít Město ze skla. Na jedné stránce jsem ovšem našla jiné datum naskladnění, a tak jsem Mladé frontě napsala. Dám vědět co a jak -> že prý se teď tiskne, tak uvidíme :)

3 komentářů:

Judit 2. listopadu 2010 v 17:53  

to fakt až 8.2? mne sa hneď zdalo, že 26.11 je príliš skoro ale čítala som to na nete a potom to potvrdila aj Luu...no nič musím zmeniť info na blogu :)

Luu 2. listopadu 2010 v 18:42  

Ďakujem za upozornenie, brala som toho 26. 11. rovno zo stránok Egmontu... :) No nič, bežím to opraviť, a pridať aj tých Krásnych :)

*Emmgirl* 2. listopadu 2010 v 19:39  

Já také četla, že 26.11., takže jsem se radovala.. :( Předčasně.. :((

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search