LS teaser #2



Proto to děláš? Protože ti to řekla Lissa?

Že by to říkala Rose Dimitrijovi?
20. listopadu se dočkáme traileru o Adrianovi.

Ještě trochu mimo: Krásní od Scotta Westerfelda vyjdou 6. prosince :)

5 komentářů:

Adrianga 17. listopadu 2010 v 13:19  

s tím Harry Pottrem se styď! :D Musíš to napravit.. mě teď ty první dva díly taky nebaví, ale kdybys viděla tu sedmčku.... to je tak dokonalé.. :D

Freckles 17. listopadu 2010 v 16:02  

Tys nečetla Harryho Pottera? Tak to skutečně musíš napravit... Já na to vyrostla, Byla to první knížka kterou jsem sama přečetla( Slabikář se nepočítá :-D ) a doteď to miluju. První díly jsou spíš pro mladší, ale ty další..a ta sedmička !! úžasné, nejlepší serie na světě :-) !!

*Emmgirl* 19. listopadu 2010 v 13:25  

Já četla jen jeden díl HP. :D Miluju pěkně tlusté a obsáhlé knihy, ale nějak se tam neorientuji v postavách, tudíž jsem se do pokračování raději nepouštěla (asi to bylo tím, že jsem si přečetla až nějaký konečný díl - tuším Prince dvojí krve)
Pokud bych měla víc času, pustila bych se do celé série..

Anonymní 29. listopadu 2010 v 15:57  

podle mě to je naopak..jakože to dimitri říká rose anebo jaks to napsala ty..těžko žíst

Anonymní 29. listopadu 2010 v 16:09  

*říct :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search