LS teaser #4



Dobrá, pak je to teda v pořádku. Jen do toho.
Huh? Co je v pořádku?
Je v pořádku, jestli si vezmeš mého bratra.

Začíná to být zajímavější a zajímavější!
Jakého bratra ale? Že by Lissa měla nevlastního bratra? Nebo Dimitrijova sestra mluvila o něm..?

Dneska světlo světa taky spatří první kapitola z Last Sacrifice. Zatím ovšem ne. Zjistím to, až se dostanu domů :)

Abych si/vám zkrátila čekání na první kapitolu (která by se mohla objevit až nad ránem..), přeložila jsem ze stránek Richelle, co píše o její další sérii:
Last Sacrifice bude poslední knihou o Rose, ale bude následovat spin-off sérií, která bude zasazená do světa Vampýrské akademie. Vedlejší postavy, které známe ze současné série, budou nyní postavami hlavními a bude i nový děj. Zatím není stanoveno přesné datum vydání, ale můžete ji očekávat přibližně na přelomu léta/podzimu 2011.
V současné době nemůžu odhalit název, předpoklad nebo obsazení postav. Můžu říct, že to bude psané ve třetí osobě, takže budeme mít množství pohledů různých postav. Jednou z nich bude Sydney. Ostatní jsou prozatím tajemstvím. Také očekávejte cameo (=krátké mihnutí) od Rose. :)

8 komentářů:

Anonymní 29. listopadu 2010 v 16:06  

už se nemůžu dočkat!!!!

Adrianga 29. listopadu 2010 v 18:15  

město ze skla už je v knihkupectvích! :-))

Nicole 29. listopadu 2010 v 18:18  

Adriango, už mám :) Prostě jsem nemohla počkat :D

Syki 29. listopadu 2010 v 19:49  

Já si každopádně první kapitolu přečtu, nevydržím čekat... A jak se znám, dříve se někde dočtu, jak to skončí, než si to sama celé přečtu... protože já prostě nemůžu jinak - miluju spoilery! :D

*Emmgirl* 29. listopadu 2010 v 20:19  

No, když byl ještě jen první díl VA, uvažovala jsem, že si ho koupím, ale pak mě nějak neoslovil..
Teď zase uvažuju, že se mi tedy jen ten první jevil jako až moc vymyšlený blud a začnu se čtením.. Je to dobré? :-)

Syki 29. listopadu 2010 v 21:43  

Emmgirl: Ano, je to velice dobré :)

Anna 30. listopadu 2010 v 18:20  

Nebo by to taky mohla říct sestra nebo bratr Adriana (kdyby se nějaký objevil)k Rose

Misala007 30. listopadu 2010 v 20:34  

Anna: Podle toho co jsem četla po různých stránkách sio nemyslí že by to mezi Rose a Adrianem bylo tak vážné že by se měli brát.:)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search