Měsíční píseň (Mercedes Thompson #1)

První věc, kterou byste asi měli vědět: knížku čtu už asi 14 dní a ještě stále jsem ji nedočetla.

Postupně se seznámíte s tím, že je Mercy kojot, její přátelé jsou jak vlkodlaci, tak upíři a že pracuje v autodílně, kde pro jednoho upíra opravuje auto. V dílně se jednoho dne ukáže mladý vlkodlak Mac, kterého napadnou jiní, z nichž jednoho Mercy zabije. Maca zanedlouho poté najde mrtvého na své verandě. Alfa místní smečky Adam je vážně zraněný a jeho dcera zmizela. Pomoc poskytnou vlkodlaci, ke kterým se Mercy vydá.

Až sem to je celkem v pohodě.
Jenže poté se v knize hodně začnou řešit vztahy ve smečce a to už mě tam moc nebralo. Kapitoly se mi zdály zdlouhavé, rozhovory ne zas tak chytlavé a žádná z postav zatím nepředvedla nic, čím by si mě naprosto a neodvratně získala. K jedné smečce vlkodlaků se navíc přidají další, kteří v žádné nejsou, a tak mám momentálně ve všem tak trochu hokej.
Vidím to tak, že Mercy nedočtu dřív než o víkendu. Pak dám echo.

5 komentářů:

Freckles 16. listopadu 2010 v 19:55  

Já teda Měsíční píseň dočetla, ale Krevní pouto už mě prostě nebavilo...no mo žná je to o vkusu, ale nechápu jak se to v USA mohlo stát bestsellerem...

Nicole 16. listopadu 2010 v 20:24  

Mám pocit, že se v týhle době bestsellerem stane všechno, v čem figurují nadpřirozené postavy :/

Misala007 16. listopadu 2010 v 20:53  

Já jsme přečetla všecky tři díly které u nás byly zatím vydáne a mně osobně se to líbilo. Já vím, každý má jiný vkus, ale zase bych nežekla že mně dostane každá nadpřirozená ptákovina:)

Elle 17. listopadu 2010 v 16:26  

Měsíční píseň jsem přečetla teď o víkendu a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Po dočtení jsem hned sedla k počítači a hledala pokračování. Našla jsem na internetu druhý díl a včera jsem ho dočetla. Třetí díl už si přeji k vánocům a i s přdchozími díly, abych si to vše mohla přečíst znovu a už s pocitem, že knihy jsou mé :D
Kniha se mi zalíbila už při čtení popisu na internetu a hned jsem si jí musela v knihovně zarezervovat. Pro mě knihy nebyly určitě ztrátou času :))

Anonymní 21. prosince 2010 v 1:06  

naprosto souhlasím s Elle! Mám doma všechny tři díly a úplně mě to dostalo...po Harrym Potterovi, Mediátorovi a Eragonovi je to další sága, do který se s radostí vrhám :) plus teda ještě Škola noci :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search