Alyson Noël - Night Star (The Immortals #5)


Milostný příběh, který okouzlil čtenáře po celém světě, pokračuje v knize Night Star. V této části čelí Ever a Damen svým rivalům, žárlivým přátelům a svým nejhorším obavám - všechno v naději, že budou spolu.

Luu má pravdu, pořádná anotace se vážně nedá sehnat! :D

5 komentářů:

Syki 16. listopadu 2010 v 19:14  

Já pořád uvažuju, jestli se do téhle série pustit nebo ne.

Nedávno jsem četla jednu povídku od Alyson a zdála se mi taková podivná, možná to ale nebude mít nic společného a povídka byla holt jen povídka.

Luu 16. listopadu 2010 v 19:34  

xD

Syki - ja si myslím, že prvým dielom nič nepokazíš... a získaš aspoň aký-taký obraz :P

*Emmgirl* 16. listopadu 2010 v 22:18  

První díl jsem si koupila v češtině (tedy pokud si to nepletu) :-))

Tak snad celá série neskončí špatně.. Na to jsem já ras. :D

Anonymní 30. listopadu 2010 v 16:50  

hele, která knížka/y jsou uplně tvoje nejoblíbenější?? jenom tak ze zajímavosti, protože ty tady toho máš tolik... Třeba tahle taky nevypadá špatně....nwm totiž co mám číst :(...jinak supr blog :)

Anonymní 17. února 2011 v 18:30  

nejde mě to stáhnout, mohl by se někdo obětovat a poslat mi to na majl pls???

babygril@email.cz

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search