Cassandra Clare - City of Glass (The Mortal Instruments #3)

Neodolala jsem a pustila se do posledního dílu. Teda vlastně ne posledního, ještě vyjde City of Fallen Angels, ale to už bude jen z pohledu Simona.
Když jsem zkoumala obálku, myslela jsem si, že je to Alec. Teď jsem toho názoru, že je to asi Sebastian.
Na to, že jsem začala teprve včera, jsem už docela dost pokročila. Za sebou mám zhruba třetinu.
A musím říct, že Jace je hajzl! Dosud.
Anotace:
Aby zachránila svou matku, musí Clary cestovat do domova předků Lovců stínů - do Města ze skla. Ani jí nevadí, že vcházet do města bez povolení je proti zákonu a porušení zákona může znamenat smrt. Věci zhorší i to, když se dozví, že ji tam Jace nechce a že Simon se ocitne ve vězení Lovců stínů, kterým je upír, kterému nevadí slunce, hodně podezřelý.
Jak Clary odkrývá víc z rodinné historie, najde spojence v tajemném Lovci stínů Sebastianovi.
Jedinou šancí, jak porazit Valentýna v plné síle, který chce zničit Lovce stínů, je spojit se s odvěkými nepřáteli. Ale můžou Podsvěťané a Lovci stínů odložit svou nenávist ke spolupráci? Zatímco si Jace uvědomuje, kolik je ochoten obětovat kvůli Clary, může Clary využít svoji sílu k záchraně Skleněného města - cokoli to bude stát?

3 komentářů:

Anonymní 18. května 2010 v 14:13  

Takže ses začetla:-), já jsem zatím dočetla Hush Hush a líbilo se mi to(Patch is yummy:D). Jenom malá oprava City of Fallen Angels není jen z pohledu Simona, ale také z pohledu Clary a Jace, takže se máme na co těšit a já jsem zvědavá na Infernal Devices. V dněšní době kdy jsou všechny knížky psané v současnosti to může být příjemná změna.

Anonymní 27. srpna 2010 v 22:25  

Takže City od Fallen Angels je poslední díl téhle série? :))

Nicole 28. srpna 2010 v 11:01  

CoFA není posledním dílem, vyjdou pak v průběhu dvou let další dva díly :)

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search