Rick Riordan - Percy Jackson (Percy Jackson #1)

Jmenuji se Percy Jackson… Do teď jsem si myslel, že jsem obyčejný kluk, kterého čeká vyhazov ze školy… Zjistil jsem ale, že můj otec je bůh z Olympu... Moje učitelka se proměnila v krvavou příšeru a kamarád je Satyr... Všichni na mě mají spadeno a podezřívají mě z krádeže blesku, zbraně mocného boha Dia... Musím dokázat svou nevinu a najít ukradený blesk a s ním i zloděje.. Pomůžeš mi? Bude to ale nebezpečné, tak neříkej, že jsem tě nevaroval...

Percy Jackson už si zvykl na to, že není jen tak obyčejný kluk z New Yorku - jako syn boha moří Poseidóna patří do dvou světů, lidského i mytologického, kde se to hemží záludnými a krvelačnými nestvůrami. A spousta těch příšer, které dřív znal jenom ze starých řechkých pověstí, mu teď usiluje o život... Po nečekaně klidném školním roce se poslední den před prázdninami na Percyho sesype celá lavina problémů - hodina tělocviku se promění ve vybíjenou s lidožravými obry, kamarád Grover se dostane do problémů a Táboru Polokrevných hrozí zničení. A tak se Percy a jeho přátelé vydávají na další nebezpečnou výpravu...

Celkově má tahle sága pět dílů. U nás by tedy mělo ještě vyjít:

  • The Titan's Curse
  • The Battle of the Labyrinth
  • The Last Olympian
Navíc se knížky od filmu liší v jednom (docela podstatném) bodě - ve filmu je Percy puberťák, v knihách naopak.
Tady najdete anglické popisy všech pěti knih.

0 komentářů:

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search