P. C. Cast, Kristin Cast - House of Night


Už jsem tady o tý knížce něco psala. Ale teď se chci věnovat celé sérii.
Doposud vyšlo 6 dílů, ten sedmý s názvem Burned, vyjde 27. dubna. V plánu je vydání 12 (!!!) knížek.
A protože jsem zase googlovala, našla jsem audiobooks. Zatím šest, časem vyjdou i ty ostatní.
Všech šest dílů anglicky můžete stáhnout tady.

Audiobooks:

Časem budou přibývat.

2 komentářů:

madlenka 3. prosince 2010 v 21:50  

Pokusila jsem se začít Marked, ale je to načtený příšerně, vážně jsem nevydržela ani pět minut :D Zkoušelas to?

Nicole 4. prosince 2010 v 9:18  

Nezkoušela, první jsem jenom četla v překladu :D

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search