Terri Irwinová - Steve a já

Steve Irwin, postava známá ze série televizních seriálů také pod jménem Lovec krokodýlů. ProsluI zejména svou prací s nebezpečnými zvířaty a svými často kaskadérskými kousky s krokodýly. I v naší televizi vysílali (na některých kanálech ještě stále vysílají) seriály o jeho obdivuhodné práci s plazy a s australskou faunou vůbec. V Austrálii založil zoologickou zahradu a díky zmíněným seriálům se stal opravdovou celebritou. Bohužel, v roce 2006 nešťastnou náhodou zemřel při potápění – přes všechny jeho odvážné kousky ho nakonec zabilo vlastně mírumilovné zvíře. V knize Steve & já vypráví jeho žena, Terri Irwinová, příběh jejich společných a nezapomenutelných dobrodružství – od boje s jedovatými hady přes záchranu velkých nebezpečných krokodýlů, setkání s velrybami a spoustu dalších až po smutné dobrodružství poslední. Kniha Steve & já je nejen skutečným a dojemným příběhem, ale také báječným dobrodružstvím života s člověkem, který se stal legendou. Je příběhem, který napsala žena nejpovolanější. Ta, která ho milovala.

Nedostala jsem se zatím moc daleko. Na Steva jsem koukala v televizi, jak neohroženě skákal krokodýlům na hlavu a nevšímal si toho, jestli je zraněný. Hlavně, aby přežil krokodýl.
Ale už jsem četla, jak Steve požádal Terri o ruku. Vážení, bylo to v té části knihy, kde bych to rozhodně nečekala! Taky trošku závidím Terri pumu Malinu. Mít doma takovou číču, hm...

0 komentářů:

Kam jste to vlezli?

Vítejte na blogu jedné knihomolky, která ráda hltá stránky anglických knih a která moc nemá mozek na to, aby psala klasické recenze. Ačkoli se snaží.
Anotace si sama překládá ze stránky Goodreads, na které je závislá a visí na ní prakticky denně. Čtením příspěvků riskujete odhalení zápletek a závěrů děl. Varovala vás.
Když se ozvete, možná vám dá i číslo ICQ nebo kde že to píše kecy na Facebooku.
Na články si nárokuje autorská práva a po těch, kteří to nerespektují, jde jako pes!
Činnost blogu (po)zastavena v únoru 2011.

Search